Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet April 12, 2010 Morgenmads produkter af meget høj kvalitet.... Nogen der har set noget af det her i det svenske??? De ser således ud... Ser man dem, må man meget gerne råbe højt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2010 Morgenmads produkter af meget høj kvalitet.... Nogen der har set noget af det her i det svenske??? Ser man dem, må man meget gerne råbe højt! det er en god ven der har agenturet, og de har dem. i ICA MAXI i Västra Hamnen :th2: eller Føtex og Bilka butiker, samt Mad & Vin, Magasin hvis du ikke er på de kanter. Og til jer andre pas på det er stærkt vanedannende :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2010 Kan du så ikke lige sørge for at de har dem i ICA i Vellinge imorgen? Og ja.....det er det bedste musli jeg nogensinde har fået! Får alt andet til at smage af ingenting.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2010 Kan du så ikke lige sørge for at de har dem i ICA i Vellinge imorgen? Og ja.....det er det bedste musli jeg nogensinde har fået! Får alt andet til at smage af ingenting.... Ved ICA køre test på det i øjeblikket i de store butikker rundt om i landet, men snak med ham der har den i Vellinge, de kan måske bestille det, da ICA har det på lager så vidt jeg ved Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2010 Låter bra jo :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2010 Jeg har idag købt det.. Valgte Super high piber.. Og giver Brian ret. det er sgu oki godt. ikke sidste gang det er købt. men lidt mere udvalg ville da ikke være tosset. De have 3 forskellige. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2010 Jeg har idag købt det.. Valgte Super high piber.. Og giver Brian ret. det er sgu oki godt. ikke sidste gang det er købt. men lidt mere udvalg ville da ikke være tosset. De have 3 forskellige. :-) mener der er 8 i alt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2010 mener der er 8 i alt :)http://www.dorsetcereals.co.uk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2010 Jeg kan ikke finde nogen müsli med chokolade - så de kan rende og hoppe!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2010 Jeg kan ikke finde nogen müsli med chokolade - så de kan rende og hoppe!! :D Dårligt. Og hvor er den med M'n'Ms i?? :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2010 Dårligt. Og hvor er den med M'n'Ms i?? :thumbdown hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2010 Fås også hos ICA Maxi på ystadvägen, 6 forskellige pt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2010 Så du hvilke??? Leder efter fruit, nuts & seeds .... Fås også hos ICA Maxi på ystadvägen' date=' 6 forskellige pt.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2010 Hvad koster de egentligt i ica ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2010 Hvad koster de egentligt i ica ? Mener jeg gav 45sek ca Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 Maxi ICA i Toftanäs har det også... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 Maxi ICA i Toftanäs har det også... :) det var der jeg købte. er ret sikker på de har dem brian efterlyser der ude. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 Er det den ude på Ystadsvägen??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 Er det den ude på Ystadsvägen??? nej. ikke hvis det er den lige efter den store rundkørsel når du kommer fra mig af.. Men de har dem også. Dog ikke dem du efterlyser. Så skal de have fået dem nu her i den sidste uge.. Men er ret sikker på de har den ude i den anden ( Maxi ICA i Toftanäs ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 For satan det er langt at køre for at få morgenmad...............:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 For satan det er langt at køre for at få morgenmad...............:D hehe jaa.. Men så køb et lille lager. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 Disse her er nu slet hellere ikke så ringe.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 For satan det er langt at køre for at få morgenmad...............:D ja, det er ikke tosset med hjemme leverance :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 Men er ret sikker på de har den ude i den anden ( Maxi ICA i Toftanäs ) Det har de - 100% sikkert - jeg stod og kiggede på dem i dag.... Men kunne ikke bestemme mig til hvilken det så skulle være så jeg købte nogen andre ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites