Dorthepigen 10 Anmeld indhold Skrevet April 10, 2010 Hej. Jeg har en rigtig aktiv dreng på 2 år som trænger til lidt flere udfordringer end en tur i svømmehallen, er der nogle der ved hvor man kan gå til gymnastik eller ligende her i malmø? evt. omkring lindeborg? Mvh. Dorthe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2010 http://malmo.friskissvettis.se har familjejympa, hvor du eller en anden går sammen med barnet. Kan bestemt anbefales. Der er mange andre muligheder - du kan google "jympa barn malmö" Hilsen Gitte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2010 Hej. Jeg har en rigtig aktiv dreng på 2 år som trænger til lidt flere udfordringer end en tur i svømmehallen, er der nogle der ved hvor man kan gå til gymnastik eller ligende her i malmø? evt. omkring lindeborg? Mvh. Dorthe Vores knægt på 22 mdr er medlem herinde: http://www.thelittlegym-eu.com/se/minisite/104/annonce.cfm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2010 Hvad koster det i TLG? Kan ikke finde info på sitet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2010 Hvad koster det i TLG? Kan ikke finde info på sitet... Kan ikke lige huske det. Små sek 3000 for et år måske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dk-se-borger 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2010 Tak frederik for info, det skal jeg helt sikkert til med min søn meget snart. Martin_M du kan se priserne her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2010 fandt godt de priser, men det var mere en abonnementspris jeg var ude efter :) Men det er fint at vide hvad prisen er pr. gang, man skal jo nok forbi og teste det først... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mistol 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2010 TLG kan varmt anbefales, har været der i forbindelse med afholdelse af børnefødselsdage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites