Liam´s 10 Anmeld indhold Skrevet April 7, 2010 Hey kunne tænke mig at snakke med nogle der bor i Helsingbor området. Er selv lige flyttet i hus med min gravide kæreste mellem Ekeby og Valäkra. Hvor mange er vi egentlig fra omkring Helsingbor herinde? Skriver i ikke lige i tråden så kunne vi måske lave en "sparke" dæk aften en dag på "striben" i området... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claussmits 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2010 Hej Velkommen til Helsingborg. Min kæreste og jeg bor også i Helsingborg, og hun er faktisk også gravid. Det kan da godt være at man skulle samles nogle stykker her i Helsingborg hvis der er interesse for dette? :-) -Claus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liam´s 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2010 Vi er da klar i hvert fald.... Hvor langt er din kone henne? Kunne da være sjovt at de også havde lidt til fælles at snakke om Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claussmits 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2010 Vi er da klar i hvert fald.... Hvor langt er din kone henne? Kunne da være sjovt at de også havde lidt til fælles at snakke om Hun er nu godt nok bare min kæreste, men hun er i uge 31 så der er 2 måneder til hun har termin. Jep er der ikke andre som bor i Helsingborg og skal ud og have en øl/kop kaffe en dag? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liam´s 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2010 Min kæreste er i uge 26 nu..... Ja kom nu venner, der må være flere i helsingborg omegn.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Loop 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2010 Joda vil da altid gerne ha en kop Øl :th2: Bor selv i Hyllinge. Er altid frisk på at møde nye mennesker... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liam´s 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2010 Hallo, nu er vi da 3 stykker, går fremad hehe.... Sker der noget i aften på "striben" i helsingborg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liam´s 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 Nogen her i området der er haj til parabol opsætning? Kunne godt bruge lidt hjælp... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Loop 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 Jepper.... Hvad er det for en Parabol, den medfølgende VIasat eller canaldigital ? Eller en multibeam med eks. 4 hoveder ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liam´s 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2010 Har sendt dig en pm loop--- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2010 Og jeg bor 5min fra Ekeby og 5min fra Vallåkra. (Norravallåkravägen) jeg har kørt meget på striben i kbh og nogle gange i Helsingborg. Men det er 5år siden og gider ikk rigtig mere. Men jeg mødes gerne for social samvær skyld. Har 2 drenge på 1 år og 2år og igang med at bygge nyt hus, så har meget at se til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liam´s 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2010 Nu begynder det da at ligne noget...... Vi kunne da snart mødes for at sætte ansigter på hinanden... Loop har jeg jo mødt igår da han satte min parabol til... Hvor kunne vi evt mødes? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2010 Fik i nogen sinde lavet nogle sociale hyggearrangementer, eller blev det ved tanken. Jeg glemte alt om denne side da det blev sommer ;0) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liam´s 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2010 Det blev vidst ved tanken hehe.. Jeg skrev da ellers en pm til dig, da jeg mener jeg så dig i citygross ( Hyllinge) Vi kender jo hinanden fra Helsingør Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2010 Har slet ikke det pm hele sommeren og modtager ikke mail ved nyt indlæg. Men skrev jo også pm til dig den 7/11 med min mailadresse. Det er nok lidt kold at sparke dæk nu, men i er da velkommen inden for i varmen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites