Jump to content
Liam´s

Ny i Helsingborg omegn!

Recommended Posts

Hey kunne tænke mig at snakke med nogle der bor i Helsingbor området. Er selv lige flyttet i hus med min gravide kæreste mellem Ekeby og Valäkra. Hvor mange er vi egentlig fra omkring Helsingbor herinde? Skriver i ikke lige i tråden så kunne vi måske lave en "sparke" dæk aften en dag på "striben" i området...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi er da klar i hvert fald.... Hvor langt er din kone henne? Kunne da være sjovt at de også havde lidt til fælles at snakke om
Hun er nu godt nok bare min kæreste, men hun er i uge 31 så der er 2 måneder til hun har termin. Jep er der ikke andre som bor i Helsingborg og skal ud og have en øl/kop kaffe en dag? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg bor 5min fra Ekeby og 5min fra Vallåkra. (Norravallåkravägen) jeg har kørt meget på striben i kbh og nogle gange i Helsingborg. Men det er 5år siden og gider ikk rigtig mere. Men jeg mødes gerne for social samvær skyld. Har 2 drenge på 1 år og 2år og igang med at bygge nyt hus, så har meget at se til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har slet ikke det pm hele sommeren og modtager ikke mail ved nyt indlæg. Men skrev jo også pm til dig den 7/11 med min mailadresse. Det er nok lidt kold at sparke dæk nu, men i er da velkommen inden for i varmen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites