rasmusrene 10 Anmeld indhold Skrevet April 7, 2010 Har da vi flyttede herover oprettet to 3 mobiler i min mors navn da de ikke ville have "svenske" kunder, dette har de nu lavet om, jeg har så prøvet at oprette et nyt nummer men får svaret: Desværre kan vi ikke på nuværende tidspunkt tilbyde dig flere telefonnumre hos 3, hvilket skyldes vores kreditpolitik. Jeg har som sagt ikke nogle nummre hos dem nu, er der nogen her på debatten der har 3 mobiler i eget navn? Og super smart kan man få svaret her: Har du spørgsmål til vores kreditpolitik eller denne mail, er du velkommen til at skrive til vores Customer Finance-afdeling på adressen: Hi3G Danmark Scandiagade 8 2450 København SV Att.: Customer Finance Super 80´er agtigt med lidt snailmail hvis du har problemer med svaret i din email :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2010 Har da vi flyttede herover oprettet to 3 mobiler i min mors navn da de ikke ville have "svenske" kunder' date=' dette har de nu lavet om, jeg har så prøvet at oprette et nyt nummer men får svaret: Desværre kan vi ikke på nuværende tidspunkt tilbyde dig flere telefonnumre hos 3, hvilket skyldes vores kreditpolitik. Jeg har som sagt ikke nogle nummre hos dem nu, er der nogen her på debatten der har 3 mobiler i eget navn?[/quote'] Ork ja - både jeg og kæresten har hver vores DK 3 mobil i eget navn. Desuden har vi et svensk 3G data abonnement til den bærbare og en SE kontant 3-mobil bare for at have et mobilt svensk nummer. Det er der ingen problemer i... 3 i Sverige skulle kun se pas som ID og et personbevis med den svenske personnummer, ingen lønsedler eller andet for at oprette data abonnementet på trods af 0-indkomst i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2010 Tror du ikke at de har regnet de 2 med så du så ville flytte? så 3 ialt. måske de er for meget for dem. Men viste ikke de kunne ændre det til svensk nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2010 De beder ikke om nogen oplysninger bare dit danske og svenske cpr samt navn så de ved jo ikke at min mor har to numre som jeg bruger i Se, så forstår ikke helt problemet, forventer det i SE grundet ingen inkomst men ikke i Dk hvor de jo ved at man er dansker med dansk inkomst som bor i sverige, forsætter bare med dem i mors navn..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2010 Har du været i en fysisk butik, eller sludret med deres kundeservice? Ofte er det nemmere med et menneske i den anden ende, end et firkantet automatiseret system. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2010 Har bare været på deres hjemmeside og bestilit en ny telefon og nummer, arbejder ved siden af en Fona og de siger at de ikke må sælge til "svenskere" men bruger bare mors navn igen, det kunne jo bare være rart at få regningerne sendt til sig selv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2010 Fik med lidt kraftig overtalelse en 3 mobil og nummer tilbage i august 2007 - det tog dog en måneds tid med frem og tilbage snak griner. Idag kan jeg godt få et nyt nummer hos 3 i DK ret nemt, selv om jeg bor i SE - men de vil ikke sælge mig en telefon til det nummer, fordi jeg bor i Sverige. Meget underlig politik 3 har sig. Tror ikke helt de ved, hvad de selv vil. Men møder jeg op i en butik, så kan jeg købe alle de telefoner jeg vil - også selv om jeg bor i SE. Udfordringen er så bare, at der tit er penge at spare ved køb på deres netsite, kontra 3 butikprisen. Tilbød dem sågar at betale for fragten - men det hjalp lige lidt. Oh well, er heldigvis ikke det mest besværligste at tage på fisketorvet på vej hjem fra job, og fikse telefoner - men alligevel. De er sq lidt..........forvirret derinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2010 Vi har flere gange købt nye telefoner i 3's netbutik mens vi har boet i sverige... underligt Der var på ingen måde nogen problemer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2010 I 3 butikken i Fields er der ingen problemer med at blive oprettet selvom man bor i sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2010 Da jeg for nyligt skiftede min gamle 3 mobil ud med en Iphone var de udsolgt i Fields. Købte den over deres telefonsalg og der var intet problem. Forstår ikke argumentet med at fordi din mor har 2 abonemmenter så kan du ikke få - giver jo ingen mening. der må ligge noget andet bag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2010 Har også ændret til eget navn i butikken i Fields og for under 2 mdr siden købt ny tlf via 3DKs hjemmeside -kein problem!:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2010 Har nu snakket med kundeservice og fået telefon og nummer uden problemer, han sagde at det er fordi de ikke kan trække adresseoplysninger på alle og kan de ikke så siger de bare nej uden at informe om hvorfor, men nu er der telefon og nummer på vej, så god kundeservice i telefonen og knap så god på nettet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2010 Er lige lidt dum... Hvad skulle fordelen være ved at købe telefon og oprette abonnement i DK, når man bor i S? 3 reklamerer jo med at det er samme pris, uanset om du har samtaler i DK eller S, når du er i regionen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2010 Hvad skulle fordelen være ved at købe telefon og oprette abonnement i DK, når man bor i S? 3 reklamerer jo med at det er samme pris, uanset om du har samtaler i DK eller S, når du er i regionen? Ringer du meget til DK numre, så skal abn. være i DK. Ringer du mest til SE numre, skal du have abn. i SE. Ringer du fra et DK abn. til en SE telefon(Eller omvendt), vil det altid opfattes som udlandstelefoni, uanset i hvilket et af landende du opholder dig i. Men ringer du f.eks med et DK abn. til en DK telefon, vil det altid være DK takst uanset hvilket land du er i, bare du er på 3s net i det land. Der er forskellen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2010 Hvad skulle fordelen være ved at købe telefon og oprette abonnement i DK, når man bor i S? 3 reklamerer jo med at det er samme pris, uanset om du har samtaler i DK eller S, når du er i regionen? Det kan også være, at man vil slippe for at binde sig i 12 eller 24 måneder ved køb af telefon og abonnement, som man har for vane at gøre i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 Jeg genopliver lige denne to år gamle tråd for at høre, hvordan landet ligger pt. med at bestille DANSK 3-abb. som bosiddende i Sverige. Nogen problemer, især hvis man gerne vil have ny telefon med i købet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 Jeg genopliver lige denne to år gamle tråd for at høre' date=' hvordan landet ligger pt. med at bestille DANSK 3-abb. som bosiddende i Sverige. Nogen problemer, især hvis man gerne vil have ny telefon med i købet?[/quote'] Ingen problemer hvis du går ind i en 3-butik i DK - web shoppen dur ikke med Svensk adr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 OK, tak for info! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ole 0 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2012 De sidst tre telefon har jeg købe, er genne 3 webshop i DK,med ardesse i svensk.De skal bare bruge det svensk cpr.nr og dansk. så kommer den med post efter ca. 1 uge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2012 Really??? Hmm... nåh ja, men så kan jeg da lige så godt prøve webshoppen først! Tak for tip. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2012 husk at efterse hvilket abonnement i har... selvom de giver dobbelt op på taletid og data så tilbyder de det ikke automatisk når de udfaser gamle abonnement-typer. Jeg har fået dobbelt op på data og 3x på taletid for samme pris, men skulle selv skifte.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fætter 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2012 Det er simpelthen så dårlig kundeservice at bede potentielle kunder om at sende et brev. Hvem gider skrive et brev, printe det ud, betale frimærke og vade ned i en rød postkasse for at afleverer det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites