Jump to content
rasmusrene

3 Danmark ?

Recommended Posts

Har da vi flyttede herover oprettet to 3 mobiler i min mors navn da de ikke ville have "svenske" kunder, dette har de nu lavet om, jeg har så prøvet at oprette et nyt nummer men får svaret: Desværre kan vi ikke på nuværende tidspunkt tilbyde dig flere telefonnumre hos 3, hvilket skyldes vores kreditpolitik. Jeg har som sagt ikke nogle nummre hos dem nu, er der nogen her på debatten der har 3 mobiler i eget navn? Og super smart kan man få svaret her: Har du spørgsmål til vores kreditpolitik eller denne mail, er du velkommen til at skrive til vores Customer Finance-afdeling på adressen: Hi3G Danmark Scandiagade 8 2450 København SV Att.: Customer Finance Super 80´er agtigt med lidt snailmail hvis du har problemer med svaret i din email :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har da vi flyttede herover oprettet to 3 mobiler i min mors navn da de ikke ville have "svenske" kunder' date=' dette har de nu lavet om, jeg har så prøvet at oprette et nyt nummer men får svaret: Desværre kan vi ikke på nuværende tidspunkt tilbyde dig flere telefonnumre hos 3, hvilket skyldes vores kreditpolitik. Jeg har som sagt ikke nogle nummre hos dem nu, er der nogen her på debatten der har 3 mobiler i eget navn?[/quote'] Ork ja - både jeg og kæresten har hver vores DK 3 mobil i eget navn. Desuden har vi et svensk 3G data abonnement til den bærbare og en SE kontant 3-mobil bare for at have et mobilt svensk nummer. Det er der ingen problemer i... 3 i Sverige skulle kun se pas som ID og et personbevis med den svenske personnummer, ingen lønsedler eller andet for at oprette data abonnementet på trods af 0-indkomst i Sverige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De beder ikke om nogen oplysninger bare dit danske og svenske cpr samt navn så de ved jo ikke at min mor har to numre som jeg bruger i Se, så forstår ikke helt problemet, forventer det i SE grundet ingen inkomst men ikke i Dk hvor de jo ved at man er dansker med dansk inkomst som bor i sverige, forsætter bare med dem i mors navn.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har bare været på deres hjemmeside og bestilit en ny telefon og nummer, arbejder ved siden af en Fona og de siger at de ikke må sælge til "svenskere" men bruger bare mors navn igen, det kunne jo bare være rart at få regningerne sendt til sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik med lidt kraftig overtalelse en 3 mobil og nummer tilbage i august 2007 - det tog dog en måneds tid med frem og tilbage snak griner. Idag kan jeg godt få et nyt nummer hos 3 i DK ret nemt, selv om jeg bor i SE - men de vil ikke sælge mig en telefon til det nummer, fordi jeg bor i Sverige. Meget underlig politik 3 har sig. Tror ikke helt de ved, hvad de selv vil. Men møder jeg op i en butik, så kan jeg købe alle de telefoner jeg vil - også selv om jeg bor i SE. Udfordringen er så bare, at der tit er penge at spare ved køb på deres netsite, kontra 3 butikprisen. Tilbød dem sågar at betale for fragten - men det hjalp lige lidt. Oh well, er heldigvis ikke det mest besværligste at tage på fisketorvet på vej hjem fra job, og fikse telefoner - men alligevel. De er sq lidt..........forvirret derinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg for nyligt skiftede min gamle 3 mobil ud med en Iphone var de udsolgt i Fields. Købte den over deres telefonsalg og der var intet problem. Forstår ikke argumentet med at fordi din mor har 2 abonemmenter så kan du ikke få - giver jo ingen mening. der må ligge noget andet bag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har nu snakket med kundeservice og fået telefon og nummer uden problemer, han sagde at det er fordi de ikke kan trække adresseoplysninger på alle og kan de ikke så siger de bare nej uden at informe om hvorfor, men nu er der telefon og nummer på vej, så god kundeservice i telefonen og knap så god på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige lidt dum... Hvad skulle fordelen være ved at købe telefon og oprette abonnement i DK, når man bor i S? 3 reklamerer jo med at det er samme pris, uanset om du har samtaler i DK eller S, når du er i regionen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad skulle fordelen være ved at købe telefon og oprette abonnement i DK, når man bor i S? 3 reklamerer jo med at det er samme pris, uanset om du har samtaler i DK eller S, når du er i regionen?
Ringer du meget til DK numre, så skal abn. være i DK. Ringer du mest til SE numre, skal du have abn. i SE. Ringer du fra et DK abn. til en SE telefon(Eller omvendt), vil det altid opfattes som udlandstelefoni, uanset i hvilket et af landende du opholder dig i. Men ringer du f.eks med et DK abn. til en DK telefon, vil det altid være DK takst uanset hvilket land du er i, bare du er på 3s net i det land. Der er forskellen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad skulle fordelen være ved at købe telefon og oprette abonnement i DK, når man bor i S? 3 reklamerer jo med at det er samme pris, uanset om du har samtaler i DK eller S, når du er i regionen?
Det kan også være, at man vil slippe for at binde sig i 12 eller 24 måneder ved køb af telefon og abonnement, som man har for vane at gøre i Sverige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg genopliver lige denne to år gamle tråd for at høre, hvordan landet ligger pt. med at bestille DANSK 3-abb. som bosiddende i Sverige. Nogen problemer, især hvis man gerne vil have ny telefon med i købet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg genopliver lige denne to år gamle tråd for at høre' date=' hvordan landet ligger pt. med at bestille DANSK 3-abb. som bosiddende i Sverige. Nogen problemer, især hvis man gerne vil have ny telefon med i købet?[/quote'] Ingen problemer hvis du går ind i en 3-butik i DK - web shoppen dur ikke med Svensk adr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De sidst tre telefon har jeg købe, er genne 3 webshop i DK,med ardesse i svensk.De skal bare bruge det svensk cpr.nr og dansk. så kommer den med post efter ca. 1 uge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

husk at efterse hvilket abonnement i har... selvom de giver dobbelt op på taletid og data så tilbyder de det ikke automatisk når de udfaser gamle abonnement-typer. Jeg har fået dobbelt op på data og 3x på taletid for samme pris, men skulle selv skifte....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites