thn 0 Anmeld indhold Skrevet April 5, 2010 hej Jeg er ved at prøve på at få skiftet kulfiltrene i vores emhætte. Jeg ved dog ikke helt hvor jeg skal begynde. En søgning på kulfiltre på nettet viser jo at der findes hundrede forskellige slags. mit store problem er at der ikke står noget som helst fabrikat på emhætten. Manualen tyder dog på at det er noget italiensk. Det eneste jeg finder er en lille etikette inde ved motoren hvor der står "type: extream 1sl2 220" filtrene er sådan nogle runde nogle som disse: http://www.stoevsuger-shop.dk/emhaettefilter/universal/universelt_rundt_kulfilter_210x45_da.html men jeg synes ikke helt at monteringsadapterne er de samme. Nogle bud på hvilket mærke emhætten kan være? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2010 evt. tag et billed af den :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2010 Selvfølgelig. Her er et par stykker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2010 Ligner meget den Gorenje jeg havde i lejligheden. Er filtrene monteret "på siden" af motoren indeni? I så fald, så var det nok en idé at kigge på Gorenje's filtre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2010 Ja der sidder en på hver side. De vender dog modsat. Altså filten udad både på indsug og på blæs.. hmm.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2010 Jeg tror de fleste af de der "standard"-hætter bruger samme motor. Drøn ned i en hvidevare-biks og tjek efter. Det er sikkert standard-filtre, og kan fås de fleste steder (der handler med sådanne). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2010 yes det er standard. var selv nede forbi bauhuas for at købe til min. og der sagde de at det hele er standard. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hugo 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2010 Jeg havde samme problem for noget tid siden. Du kan medbringe billedet (eller hele emhætten hvis muligt) til Bauhaus og spørge dem hvad de anbefaler. De er ret hjælpsomme hvad det angår. Alternativt kan du købe nogle forskellige modeller af kulfitre, og så retunere de der ikke passer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2010 ligner dem de har i ikea... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
www.lavprishvidevarer.dk 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2010 Jeg ved ikke om du har fundet dine filtre. Det må vi næsten håbe, ellers er der røg i køkkenet. De fleste af dem er universale, så hvis du finder nogle som ligner, så burde de passe. Hvis ikke så kan du sende dem retur, hvis du bestiller på nettet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites