Nenad 10 Anmeld indhold Skrevet April 4, 2010 Hejsa Pga. jeg lige nu er ude at rejse en del kunne jeg godt tænke mig at knytte mit svenske nummer til en tjeneste som coolsms.dk hvor jeg kommer til at knytte mit danske nummer. Er der nogen der kender sådan en service i Sverige hvor afsender har eget nummer og ingen reklamer? Det er til privat forbrug men jeg betaler gerne for brugen af denne service. Kan se at GIO har spurgt om dette før, men kan ikke finde et svar på hans spørgesmål. På forhånd tak Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 Tror at coolsms måske kan bruges, bare med to konti. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2010 Da jeg havde telenor, kunne jeg logge ind på min side på nettet og sende derfra? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2010 Tror at coolsms måske kan bruges' date=' bare med to konti.[/quote'] Ja, det kan den. Jeg har to konti - en med et dansk nummer og en anden med et svensk nummer. Billigt og velfungerende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites