michael k 10 Anmeld indhold Skrevet April 4, 2010 andre herinde der har gade eller terränreggede atv´er ? jeg har forb. til revinge regiment og kan få lov til at köre i deres övelsesterrän andre som er friske? det kräver krydsning af veje osv så de SKAL väre reggede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 andre herinde der har gade eller terränreggede atv´er ? jeg har forb. til revinge regiment og kan få lov til at köre i deres övelsesterrän andre som er friske? det kräver krydsning af veje osv så de SKAL väre reggede nope, men det er skide sjovt. Ville gerne have en :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 nope' date=' men det er skide sjovt. Ville gerne have en :)[/quote'] ja dte er ret sjovt har selv lige fået mig en vejregget Linhai 520 en ret potent maskine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 hvis nogen evt kender en forhandler i dk eller sverige som sälger Linhai maskiner har jeg en extra jeg kan låne ud ... problemet er bare at jeg ikke har papirerne på den den har aldrig väret vejregistreret og jeg har ingen aning om hvor jeg skal få fat i papirerne ... og hvilke papirer der kräves for at den kan regges... ellers er den klar til at regges alt er der blinkers osv der er tilmed automatiskt körelys så den er forberedt på sverige eller dk ... jeg köbte den billigt da der ikke var papirer på den men tjekkede först med både dansk, svensk, norsk, finsk og tysk politi og den er ikke stjålet men ved ikke hvad der kräves af papirer for at få den regget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2010 Kan man få lov at komme med i 4WD bil? andre herinde der har gade eller terränreggede atv´er ? jeg har forb. til revinge regiment og kan få lov til at köre i deres övelsesterrän andre som er friske? det kräver krydsning af veje osv så de SKAL väre reggede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2010 Kan man få lov at komme med i 4WD bil? tror ikke det skulle väre et problem... men du skal ha en ret potent bil for at få den op af de bakker og ge´nnem nogle af de huller derude specielt hvis der er lidt plöre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2010 Jeg følger gerne med i Range Roveren, så må jeg bare holde mig fra alt det værste terræn der måtte være :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2010 folk med 2 hjulede er også velkomne ... mit legetöj er sådan en sag her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2010 folk med 2 hjulede er også velkomne ... Jamen jeg takker for invitationen, og melder mig under fanerne :th2: Har kørt en del på revinge, dog ikke altid med tilladelse og det er et rigtigt fedt terræn at boltre sig. Fedt intiativ Michael... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2010 Jamen jeg takker for invitationen, og melder mig under fanerne :th2: Har kørt en del på revinge, dog ikke altid med tilladelse og det er et rigtigt fedt terræn at boltre sig. Fedt intiativ Michael... det er nemlig et superfedt område ... jeg får svar på mandag fra regimentchefen om hvornår det kan blive men regner med engang i midten af maj det skal bare planlägges lidt da det skal väre når der ikke er övelser osv derude .. sidste år var mig og en kammerat 2-3 meter fra at blive knust af en kampvogn som i fuld fart krydsede vejen foran os og det gider man sgu ikke hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2010 Nej, det kan være ret ødelæggende for kroppen med sådan en spand jern på bælter Men hvis man kan have det lidt for sig selv, er der uanede muligheder for drenge-leg :laugh: det er nemlig et superfedt område ... jeg får svar på mandag fra regimentchefen om hvornår det kan blive men regner med engang i midten af maj det skal bare planlägges lidt da det skal väre når der ikke er övelser osv derude .. sidste år var mig og en kammerat 2-3 meter fra at blive knust af en kampvogn som i fuld fart krydsede vejen foran os og det gider man sgu ikke hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2010 ja som sagt fedt område... og så er det umådeligt sjovt at se alle de rövsure ornitologtosser stå og skabe sig over at man bröler forbi... men de skaber sig sjovt nok aldrig over kampvognene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 var ude idag og lege lidt mig og en kammerat da vi troede det tordnede pludseligt ... men det var bare 18-20 kampvogne der lige pludseligt myldrede ud af skoven det lyder ret vildt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites