Jump to content
michael k

ATV räs?

Recommended Posts

andre herinde der har gade eller terränreggede atv´er ? jeg har forb. til revinge regiment og kan få lov til at köre i deres övelsesterrän andre som er friske? det kräver krydsning af veje osv så de SKAL väre reggede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
andre herinde der har gade eller terränreggede atv´er ? jeg har forb. til revinge regiment og kan få lov til at köre i deres övelsesterrän andre som er friske? det kräver krydsning af veje osv så de SKAL väre reggede
nope, men det er skide sjovt. Ville gerne have en :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis nogen evt kender en forhandler i dk eller sverige som sälger Linhai maskiner har jeg en extra jeg kan låne ud ... problemet er bare at jeg ikke har papirerne på den den har aldrig väret vejregistreret og jeg har ingen aning om hvor jeg skal få fat i papirerne ... og hvilke papirer der kräves for at den kan regges... ellers er den klar til at regges alt er der blinkers osv der er tilmed automatiskt körelys så den er forberedt på sverige eller dk ... jeg köbte den billigt da der ikke var papirer på den men tjekkede först med både dansk, svensk, norsk, finsk og tysk politi og den er ikke stjålet men ved ikke hvad der kräves af papirer for at få den regget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man få lov at komme med i 4WD bil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
folk med 2 hjulede er også velkomne ...
Jamen jeg takker for invitationen, og melder mig under fanerne :th2: Har kørt en del på revinge, dog ikke altid med tilladelse :flov: og det er et rigtigt fedt terræn at boltre sig. Fedt intiativ Michael...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen jeg takker for invitationen, og melder mig under fanerne :th2: Har kørt en del på revinge, dog ikke altid med tilladelse :flov: og det er et rigtigt fedt terræn at boltre sig. Fedt intiativ Michael...
det er nemlig et superfedt område ... jeg får svar på mandag fra regimentchefen om hvornår det kan blive men regner med engang i midten af maj det skal bare planlägges lidt da det skal väre når der ikke er övelser osv derude .. sidste år var mig og en kammerat 2-3 meter fra at blive knust af en kampvogn som i fuld fart krydsede vejen foran os og det gider man sgu ikke hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det kan være ret ødelæggende for kroppen med sådan en spand jern på bælter :sick: Men hvis man kan have det lidt for sig selv, er der uanede muligheder for drenge-leg :laugh::laugh: 286602530_NpxYX-L.jpg

det er nemlig et superfedt område ... jeg får svar på mandag fra regimentchefen om hvornår det kan blive men regner med engang i midten af maj det skal bare planlägges lidt da det skal väre når der ikke er övelser osv derude .. sidste år var mig og en kammerat 2-3 meter fra at blive knust af en kampvogn som i fuld fart krydsede vejen foran os og det gider man sgu ikke hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites