Ado_S 10 Anmeld indhold Skrevet March 28, 2010 Hej Er der nogen der ved hvad det betyder når et Bostadsrätten er pantsatt ? og eventuelt kender noget til Kirseberg området i malmø ? om det er et fredeligt og fint område at bo i. På forhånd tak Ado_S Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2010 Pantsatt - det vil sige ejeren har stillet den som sikkerhed, formodentlig ifm bolån... Hvis det er en du ser på at købe, ja så bliver den tidligere ejers lån indfriet i forbindelse med handlen. Lidt om Kirseberg: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kirseberg http://www.malmo.se/Kommun--politik/Om-oss/Stadsdelar/Kirseberg.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zela 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2010 Kirseberg har efter min mening 2 siden. Delen ned mod värnhem synes jeg ikke er særlig godt, kender en der har boet der og der var en del handel med stoffer og det var nærmest hverdag at politiet kom forbi. Kender også en der bor oppe mod fængeslet og der virker det som om der er meget fredeligt:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ado_S 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2010 mht. Kirseberg så er det tæt på jernbanen , tæt på den nye shoppingcenter. Såvidt jeg har set så ser det ud til at være et fredeligt område. Men hvilket del af malmø skulle være et godt sted at bo i ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zela 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2010 Det er i området tæt på jernbanen jeg personligt ikke synes er så godt. Der findes mange gode områder i Malmö...området ved rörsjöstaden, davidshall kan jeg anb. men kør lidt rundt der findes som sagt mange gode områder:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2010 Jeg bor på Kronetorpsgatan som hører under Kirseberg og er super glad for at bo der. Det er et meget roligt område, hvor der hovedsaglig bor familier og ældre mennesker. Det er samtidig et meget grønt område med Sege og Beijers park som naboer. Det er en ret god forening med en super økonomi. Jeg har i 4 år haft min bil stående ude endda ofte med gps og brobizz i forruden unden problemer. Der er andre områder af Kirseberg, som jeg ikke ville bo i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ado_S 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2010 Hej gika1234 hvad er det for nogle områder af kirseberg som du ikke ville bo i og hvorfor ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ado_S 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2010 hvad med skt. Knut ? det ser ud til at være et fint område såvidt jeg kan se :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ado_S 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2010 hvad med skt. Knut ? det ser ud til at være et fint område såvidt jeg kan se :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites