Jump to content
Ado_S

Pantsatt og Kirseberg ?

Recommended Posts

Hej Er der nogen der ved hvad det betyder når et Bostadsrätten er pantsatt ? og eventuelt kender noget til Kirseberg området i malmø ? om det er et fredeligt og fint område at bo i. På forhånd tak Ado_S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pantsatt - det vil sige ejeren har stillet den som sikkerhed, formodentlig ifm bolån... Hvis det er en du ser på at købe, ja så bliver den tidligere ejers lån indfriet i forbindelse med handlen. Lidt om Kirseberg: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kirseberg http://www.malmo.se/Kommun--politik/Om-oss/Stadsdelar/Kirseberg.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kirseberg har efter min mening 2 siden. Delen ned mod värnhem synes jeg ikke er særlig godt, kender en der har boet der og der var en del handel med stoffer og det var nærmest hverdag at politiet kom forbi. Kender også en der bor oppe mod fængeslet og der virker det som om der er meget fredeligt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

mht. Kirseberg så er det tæt på jernbanen , tæt på den nye shoppingcenter. Såvidt jeg har set så ser det ud til at være et fredeligt område. Men hvilket del af malmø skulle være et godt sted at bo i ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er i området tæt på jernbanen jeg personligt ikke synes er så godt. Der findes mange gode områder i Malmö...området ved rörsjöstaden, davidshall kan jeg anb. men kør lidt rundt der findes som sagt mange gode områder:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor på Kronetorpsgatan som hører under Kirseberg og er super glad for at bo der. Det er et meget roligt område, hvor der hovedsaglig bor familier og ældre mennesker. Det er samtidig et meget grønt område med Sege og Beijers park som naboer. Det er en ret god forening med en super økonomi. Jeg har i 4 år haft min bil stående ude endda ofte med gps og brobizz i forruden unden problemer. Der er andre områder af Kirseberg, som jeg ikke ville bo i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites