coolio 10 Anmeld indhold Skrevet March 27, 2010 Nogen som ved om det er tilladt i sverige at sidde 2 på en EU knallert?? Overvejer at købe en, men det er vigtigt for mig at vide om jeg må medbringe en passager på bagsædet, på forhånd tak for svaret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2010 Nogen som ved om det er tilladt i sverige at sidde 2 på en EU knallert?? Overvejer at købe en, men det er vigtigt for mig at vide om jeg må medbringe en passager på bagsædet, på forhånd tak for svaret. Nogel er godkendt til 2 - andre ikke. Hvis den er godkendt til 2 er det lovligt. Du må se på type godkendelsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2010 tror ikke nogen 2 hjulede er godkendt til passagerer det er nok kun 3-4 hjulede der må og ikke nödvendigtvis alle 3 og 4 hjulede men det står i regbeviset hvis den er .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2010 http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordon/Fordon-regler/Moped/Moped-klass-I/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2010 Der er rigtig mange 2 hjulede, man gerne må side 2 på. Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2010 Langt de fleste Langt de fleste må man køre 2 på. Men som andre skriver check det først. Sjovt land, 15 år og 2 på. Noget af en forskel fra DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2010 Der er rigtig mange 2 hjulede, man gerne må side 2 på. Mvh Leon ok troede det var forbeholdt de 3-4 hjulede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2010 Husk dog at der kun må køres to i sverige ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites