Jump to content
Emmi

BMW-ekspert

Recommended Posts

True story...
Men han reparerer dog på BMW Sveriges kulance-sager ! I mit tilfælde kunne han ikke finde fejlen, hvorfor han selv tog fat i BMW Sverige og fik dem til at gå ind i sagen. Efterfølgende forhandlede han på mine vegne hele Mollevitten igennem hos dem, så jeg led minimum skade. I hele forløbet havde jeg hans BMW som kundevogn, hvor jeg kun betalte benzinen. Niklas er simpelthen det bedste, der er sket for mig på værkstedsfronten i mange år. Pt. kører jeg en BMW, som er underlagt garanti, hvor alt _ska_ udføres af Förenade Bilar, men når det er slut, kommer Niklas til at udføre service på bilen, indtil jeg sælger den. Og det er sgu lige før, at jeg vælger at lade ham udføre service på den "nye" fra day one !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad så med servicebogen hvis han ikke er autoriseret? Kan han skrive i den?
Selvfølgelig kan han skrive i den... Det er blot ikke et autoriseret værksted... Jeg har solgt en del biler herovre efterhånden, og har faktisk endnu ikke haft ét eneste spørgsmål eller problem ift at jeg har haft bilen serviceret hos i gamle dage Jarl i Helsingborg og nu Autobahn i Svedala. Jeg sørger for at gemme komplet historik i form af fakturaer på hvad der er udført og givet det til køber. Så jeg tror problemet er til at overse - og for pokker hvor meget hellere Autobahn til at skrue på min bil end de mere eller mindre komplet uduelige folk de har gående hos BMW i Malmö....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Selvfølgelig kan han skrive i den... Det er blot ikke et autoriseret værksted... Jeg har solgt en del biler herovre efterhånden' date=' og har faktisk endnu ikke haft ét eneste spørgsmål eller problem ift at jeg har haft bilen serviceret hos i gamle dage Jarl i Helsingborg og nu Autobahn i Svedala. Jeg sørger for at gemme komplet historik i form af fakturaer på hvad der er udført og givet det til køber. Så jeg tror problemet er til at overse - og for pokker hvor meget hellere Autobahn til at skrue på min bil end de mere eller mindre komplet uduelige folk de har gående hos BMW i Malmö....[/quote'] Ja ja....bevares...men det ændrer ikke på at han ikke er med i FriService ordningen som Aut.værksteder har de første 3 år. Derefter får han helt sikkert også lov.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja ja....bevares...men det ændrer ikke på at han ikke er med i FriService ordningen som Aut.værksteder har de første 3 år. Derefter får han helt sikkert også lov.....
Dét har du så ret i - det er han ikke. Forhåbentlig er det nok begrænset HVOR meget skade Förenade Bil kan nå at udrette de første 3 år :-p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dét har du så ret i - det er han ikke. Forhåbentlig er det nok begrænset HVOR meget skade Förenade Bil kan nå at udrette de første 3 år :-p
Jeg kørte til Paulssons i Helsingborg (vel og mærke fra Svedala) til service idag.... De virkede fornuftige....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen som har prøvet BMW i Lund for nylig? Der kom jeg lidt for nogen år tilbage, og de var egentlig også OK - og det er bare meget kortere at køre end til Helsingborg hvis det er et alm olieservice eller noget andet simpelt det drejer sig om og man vil have gjort det autoriseret...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites