hojannes 10 Anmeld indhold Skrevet March 25, 2010 Jeg har søgt lidt rundt i forum, og ik rigtigt fundet mit svar. :( Så håber at nogen her ka forvente at jeg skal bløde for et mc kort. Gerne hva i selv har givet og for langt tid i brugte kørelektioner osv. takker... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2010 Der er desværre ikke noget nemt svar, der er intet minimumskrav til antal køretimer her i Sverige, så er du i forvejen verdens bedste mcist, så kan det klares for de penge par enkelte timer + køreprøven koster, omvendt så kan det komme til at koste en mindre formue hvis du er af hunkøn og derfor så ikke kan lære det hurtigt ;) Mine totale udgifter for mckort i sverige lå på omkring 7.5k hos mårtenssons hvis du kan bruge det til noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2010 Der er desværre ikke noget nemt svar, der er intet minimumskrav til antal køretimer her i Sverige, så er du i forvejen verdens bedste mcist, så kan det klares for de penge par enkelte timer + køreprøven koster, omvendt så kan det komme til at koste en mindre formue hvis du er af hunkøn og derfor så ikke kan lære det hurtigt ;) Mine totale udgifter for mckort i sverige lå på omkring 7.5k hos mårtenssons hvis du kan bruge det til noget. Det udtryk "derfor" mht. kvinders indlæring i at køre på MC skal du passe på med, jeg havde 1,5 køretime foruden køreprøven. Det samme som en kvindelig kollega jeg havde dengang!! Så hvad du brugte 7,5k til hos Mårtenssons til vil jeg godt havde uddybet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2010 Haha vidste den ville bide mig i røven, men uddybelsen er at jeg undervurderede egne evner og købte en for stor pakke :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jester 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 Derkommet noget med et nyt kursus der er obligatorisk efter 1-1-2010 og det koster lige 3300 sek extra Så mellem pakken plus Riskutbildning så bliver det ca 11.000 sek for et mc-kort Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 omvendt så kan det komme til at koste en mindre formue hvis du er af hunkøn og derfor så ikke kan lære det hurtigt Tillad mig at bruge Ahmads udtryk fra anden tråd, som dog passer noget bedre her -fuck dig din nar:laugh: Egen erfaring er dog, at der KAN være noget om det, da jeg var den eneste på mit hold, som aldrig havde kørt knallert! Derfor var lidt ude at skide i kravlegården, da kørelæreren sagde "værsågod at køre". Jeg vidste knapt hvor gas, bremser, kobling osv. sad og det havde kørelæreren ikke tænkt på at fortælle:-/ Men det kan dog tvivlsomt henføres til de 2 X-kromosomer;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites