Jump to content
hojannes

Pris på mc kort?

Recommended Posts

Der er desværre ikke noget nemt svar, der er intet minimumskrav til antal køretimer her i Sverige, så er du i forvejen verdens bedste mcist, så kan det klares for de penge par enkelte timer + køreprøven koster, omvendt så kan det komme til at koste en mindre formue hvis du er af hunkøn og derfor så ikke kan lære det hurtigt ;) Mine totale udgifter for mckort i sverige lå på omkring 7.5k hos mårtenssons hvis du kan bruge det til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er desværre ikke noget nemt svar, der er intet minimumskrav til antal køretimer her i Sverige, så er du i forvejen verdens bedste mcist, så kan det klares for de penge par enkelte timer + køreprøven koster, omvendt så kan det komme til at koste en mindre formue hvis du er af hunkøn og derfor så ikke kan lære det hurtigt ;) Mine totale udgifter for mckort i sverige lå på omkring 7.5k hos mårtenssons hvis du kan bruge det til noget.
Det udtryk "derfor" mht. kvinders indlæring i at køre på MC skal du passe på med, jeg havde 1,5 køretime foruden køreprøven. Det samme som en kvindelig kollega jeg havde dengang!! Så hvad du brugte 7,5k til hos Mårtenssons til vil jeg godt havde uddybet....:fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
omvendt så kan det komme til at koste en mindre formue hvis du er af hunkøn og derfor så ikke kan lære det hurtigt
Tillad mig at bruge Ahmads udtryk fra anden tråd, som dog passer noget bedre her -fuck dig din nar:laugh: Egen erfaring er dog, at der KAN være noget om det, da jeg var den eneste på mit hold, som aldrig havde kørt knallert! Derfor var lidt ude at skide i kravlegården, da kørelæreren sagde "værsågod at køre". Jeg vidste knapt hvor gas, bremser, kobling osv. sad og det havde kørelæreren ikke tænkt på at fortælle:-/ Men det kan dog tvivlsomt henføres til de 2 X-kromosomer;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites