josecarl 10 Anmeld indhold Skrevet March 24, 2010 hej jeg vil lige hører om der er nogle herinde der kender til et godt plade værksted i malmö? jeg har fået en bule bagpå min bil men den sidder et besværligt sted så den er ikke lige til at banke ud og den er gået igennem laken. jeg har selv fundet et sted der hedder chipsaway er der nogle der har erfaringer med dem?? har været forbi der og fik en pris cirka 3800 sek, men han så ud til at tvivle på om han kunne lave det.. håber der nogle der kan anbefale mig et godt sted Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2010 Prøv AWTECH på blästergatan, dem fik jeg anbefalet af Ysta Bilcenter. Har dog ingen erfaringer med dem endnu, men har fået en tid til at få rettet en 'bilka-bule' ud i morgen. Kan lige give info når det er gjort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2010 Varme anbefalinger til AWTECH herfra. Man kan ikke længere se en bule i bilen, slap afsted med 1000. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
josecarl 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2010 cool. jeg har været nede og bestille en tid til næste uge, jeg skal dog af med 4000 sek og de skal have bilen i 2 dage... den sidder åbenbart et dumt sted den bule :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites