Greenking 10 Anmeld indhold Skrevet March 24, 2010 hej! Jeg står og skal sælge min bil og kan ligepludselig ikke finde den gule del af registreringsattesten, jeg har den blå liggende i bilen. Hvad gør jeg? kan man bestille en ny og hvorhenne? på forhånd tak Kasper. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Hvis jeg ikke tager meget fejl kan du bestille en ny hos vägverket, koster vist 100Sek. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Okay, det ville være super, er der evt. nogle der kunne være så flinke med et link? Jeg fatter nada af den side :S Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Her https://www21.vv.se/bestallregbevis/Start.aspx?epslanguage=sv Og de koster en flad 50'er hvis du betaler med kort.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Super - tak for linket! håber sgu de kan gøre det hurtigere end 5 dage, nu må vi se.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites