PJKB 10 Anmeld indhold Skrevet March 23, 2010 Nogle som kan anbefale et firma som kan bygge en udestue på 12-16m2? Skal være et officielt firma som bruger svenske håndverkere og bygger efter svensk/dansk standard......... Alle andre bedes holde sig væk!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2010 er svenske håndvärkere da bedre end andre? min er faring viser det stik modsatte.. dovne typer der själdent gör noget färdigt og ikke specielt dygtige heller... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2010 er svenske håndvärkere da bedre end andre? min er faring viser det stik modsatte.. dovne typer der själdent gör noget färdigt og ikke specielt dygtige heller... Enig. Svensk niveau er ikke noget at råbe hurra for. I hvert fald ikke når det kommer til finish og kælen for detaljer. Skal jeg sammenligne med DK (den eneste sammenligning, jeg lige kan lave), er SE afgjort af ringere standard. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Nogle som kan anbefale et firma som kan bygge en udestue på 12-16m2? Skal være et officielt firma som bruger svenske håndverkere og bygger efter svensk/dansk standard......... Alle andre bedes holde sig væk!! Må det være en dansk håndværker? Hvis det er tilfældet kender jeg den rette. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Må det være en dansk håndværker? Hvis det er tilfældet kender jeg den rette. JA - Men helst fra et registreret firma, som tager sig af Bygglov etc. Der er "bare" tale om opsätning af et standard uisoleret uderum fra Skånske Byggvaror eller lign. Jeg er en stor barsk mand, så fuskere/sjuskere må hellere gå videre til den näste idiot:) MEN er fair overfor den seriöse håndvärker og vil gerne betale en fair pris efter danske/svenske forhold (ej polakpriser:)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites