Jump to content
PJKB

Anbefaling af firma til bygning af udestue

Recommended Posts

Nogle som kan anbefale et firma som kan bygge en udestue på 12-16m2? Skal være et officielt firma som bruger svenske håndverkere og bygger efter svensk/dansk standard......... Alle andre bedes holde sig væk!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
er svenske håndvärkere da bedre end andre? min er faring viser det stik modsatte.. dovne typer der själdent gör noget färdigt og ikke specielt dygtige heller...
Enig. Svensk niveau er ikke noget at råbe hurra for. I hvert fald ikke når det kommer til finish og kælen for detaljer. Skal jeg sammenligne med DK (den eneste sammenligning, jeg lige kan lave), er SE afgjort af ringere standard.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogle som kan anbefale et firma som kan bygge en udestue på 12-16m2? Skal være et officielt firma som bruger svenske håndverkere og bygger efter svensk/dansk standard......... Alle andre bedes holde sig væk!!
Må det være en dansk håndværker? Hvis det er tilfældet kender jeg den rette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Må det være en dansk håndværker? Hvis det er tilfældet kender jeg den rette.
JA - Men helst fra et registreret firma, som tager sig af Bygglov etc. Der er "bare" tale om opsätning af et standard uisoleret uderum fra Skånske Byggvaror eller lign. Jeg er en stor barsk mand, så fuskere/sjuskere må hellere gå videre til den näste idiot:) MEN er fair overfor den seriöse håndvärker og vil gerne betale en fair pris efter danske/svenske forhold (ej polakpriser:))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites