Jump to content
sugarize

Kørekort Danmark eller Sverige

Recommended Posts

Hejsa Jeg har lige et spørgsmål andgående kørekort :-) Jeg har Dansk kørekort og kunne godt tænke mig at udvide til MC men kan jeg tage det i Danmark når jeg bor i sverige eller skal jeg tage det i SE ??? Håber i kan hjælpe :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke upraktisk at tage det i danmark hvis du bor i sverige...:confused: Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg tror du skal tage det i det land du bor. Og så er det vist også lidt billigere her i sv... Du kan se mere på http://www.korkortsportalen.se Der er også muligheden for at övningsköre hvis din kæreste/mand/ven har mc-kort. Det står der også en del om på førnævnte portal. Jasper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg syntes bare jeg har søgt her inde (godtnok lidt hurtigt) og der kunne jeg ikke lige finde nogle men tak alligevel :-)
Vores egen søgefunktion kan være en bitch, desværre. Derfor bruger jeg selv Google med site-syntax, hvis jeg har svært ved at hitte via vores egen. God fornøjelse med læsningen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Se Du skal vist tage kortet i Sverige. Var i gang med MC kortet i Dk da vi flyttede og jeg troede så dum som jeg var at jeg da bare kunne fortsætte med det i Danmark men næ næ...:rolleye: Jeg skal til at tage det i det svenske nu, men ser også lidt på det som en integrationsøvelse... Hvis der i øvrigt er nogen der har nogen tips til en god MC skole i Malmö høre jeg det gerne...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du skal vist tage kortet i Sverige. Var i gang med MC kortet i Dk da vi flyttede og jeg troede så dum som jeg var at jeg da bare kunne fortsætte med det i Danmark men næ næ...:rolleye: Jeg skal til at tage det i det svenske nu, men ser også lidt på det som en integrationsøvelse... Hvis der i øvrigt er nogen der har nogen tips til en god MC skole i Malmö høre jeg det gerne...
Kiggede du på ovenstående link? :rolleye::rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kiggede du på ovenstående link? :rolleye::rolleyes:
Ja det gjorde jeg. Men kan da godt præcisere det. Jeg kan godt selv finde ud af at google "...MC körekort i malmö" eller lignende og jeg kan godt søge herinde, ville bare høre om der var nogen med lidt nyere anbefalinger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites