Jump to content
Carwash

Svensk selvangivelse 2009??

Recommended Posts

Hej er det mig eller kommer svensk selvangivelse ikke mere ind i postkassen.. jeg skal bruge den til min revisor.. men jeg har ikke fået den endnu for 2009?? Har noget fået det og hva kan man gøre for at skaffe/bestille det?? Carwash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej er det mig eller kommer svensk selvangivelse ikke mere ind i postkassen.. jeg skal bruge den til min revisor.. men jeg har ikke fået den endnu for 2009?? Har noget fået det og hva kan man gøre for at skaffe/bestille det?? Carwash
Jeg har lige fået min i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Checkede du skatteverket.se??? En af deres nyheder er: http://www.skatteverket.se/privat/viktigadatum/2010/arkiv/23mars.5.76a43be412206334b89800040494.html Og når man først kan deklarere elektronisk i dag, så går der nok lidt inden du modtager papirversionen...
Jeg har ikke noget svensk indkomst, at indbrette, kun rente fra min bolig lån som jeg plejer skrive på min dansk selvangivelse. og det står i svensk selvangivelse hvor meget det er i 2009.. og det skal min revisor bruger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har skrevet mine SP penge ind i Ruta 16: "1. Inkomster - Tjänst -> Andra inkomster som inte är pensionsgrundande"' date=' og jeg skal have SEK 30 tilbage.[/quote'] Jeg går ud fra, at du har indtastet det beløb du har fået udbetalt efter afgift.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg går ud fra' date=' at du har indtastet det beløb du har fået udbetalt efter afgift.[/quote'] Jep, det danske beløb efter div. DK afgifter omregnet til SEK :th2: Før jeg indberettede SP beløbet skulle jeg have SEK 30 tilbage - og det skal jeg også efterfølgende - så for mit vedkomne har det ingen betydning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jep, det danske beløb efter div. DK afgifter omregnet til SEK :th2: Før jeg indberettede SP beløbet skulle jeg have SEK 30 tilbage - og det skal jeg også efterfølgende - så for mit vedkomne har det ingen betydning.
Det må gå lige op med dit grundfradrag i Sverige. Tror også jeg falder ind under den. Samtidigt kan jeg barbere en del af min ansøgte uppskov efter salg af min lejlighed i sommers :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det må gå lige op med dit grundfradrag i Sverige. Tror også jeg falder ind under den. Samtidigt kan jeg barbere en del af min ansøgte uppskov efter salg af min lejlighed i sommers :p
Hov , har du lavet det allerede ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du har søgt om uppskov, hvordan kan du så barbere noget af det? Du kan jo kun trække det fra når du betaler det ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du har søgt om uppskov, hvordan kan du så barbere noget af det? Du kan jo kun trække det fra når du betaler det ud.
Det kan jo være, at Credde frivilligt har valgt at "återföra" dele af sit uppskov og derved modregne sine renteudgifter;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jep, det danske beløb efter div. DK afgifter omregnet til SEK :th2: Før jeg indberettede SP beløbet skulle jeg have SEK 30 tilbage - og det skal jeg også efterfølgende - så for mit vedkomne har det ingen betydning.
Brugte du så Nationalbankens gennemsnitskurs ligesom den "anden" vej med renteudgifterne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lige et hurtigt spørgsmål. vi har lige fået vores svenske selvangivelse og dertil lige et spørgsmål. vi har ingen indkomst i SE huset er på lån så det har vi skrevet i det danske selvangivelse. skal vi så bar skrive nuller (0) i alle felter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kan jo være' date=' at Credde frivilligt har valgt at "återföra" dele af sit uppskov og derved modregne sine renteudgifter;)[/quote'] Hov den var da lidt interessant..... kan man vælge noget af det ??? har jo en del liggende fra tidligere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja det kan man. Du gør det nemt via skatteverket.se hvis du logger ind med din bankID. Så kan du regne lidt frem og tilbage ved at udfylde en K2 blanket under bilag (mener jeg) og derefter lave en preliminær udregning, indtil dine rentefradrag går i "nul". /Martin
man jeg trækker dem jo fra i DK ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fisker - du kan bare printe K2 fra deres hjemmeside og sende det ind. Miriam - jep det er korrekt og det er du også fuldt berrettiget til, men der er intet der lovmæssigt forhindrer dig i at at anvende dine rentefradrag i Sverige igen (mener også der er skrevet om det tidligere i en anden tråd). Skal lige se om jeg kan finde link. Martin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Martin: Har fundet alle blanketter frem, men hvor pokker var det lige jeg havde alle de gamle deklarationer med mine fradrag ;-) Håber det står i de papirer jeg modtager :-) God søndag til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites