Carwash 10 Anmeld indhold Skrevet March 22, 2010 Hej er det mig eller kommer svensk selvangivelse ikke mere ind i postkassen.. jeg skal bruge den til min revisor.. men jeg har ikke fået den endnu for 2009?? Har noget fået det og hva kan man gøre for at skaffe/bestille det?? Carwash Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2010 Checkede du skatteverket.se??? En af deres nyheder er: http://www.skatteverket.se/privat/viktigadatum/2010/arkiv/23mars.5.76a43be412206334b89800040494.html Og når man først kan deklarere elektronisk i dag, så går der nok lidt inden du modtager papirversionen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2010 Jeg har skrevet mine SP penge ind i Ruta 16: "1. Inkomster - Tjänst -> Andra inkomster som inte är pensionsgrundande", og jeg skal have SEK 30 tilbage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2010 Hej er det mig eller kommer svensk selvangivelse ikke mere ind i postkassen.. jeg skal bruge den til min revisor.. men jeg har ikke fået den endnu for 2009?? Har noget fået det og hva kan man gøre for at skaffe/bestille det?? Carwash Jeg har lige fået min i dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2010 Checkede du skatteverket.se??? En af deres nyheder er: http://www.skatteverket.se/privat/viktigadatum/2010/arkiv/23mars.5.76a43be412206334b89800040494.html Og når man først kan deklarere elektronisk i dag, så går der nok lidt inden du modtager papirversionen... Jeg har ikke noget svensk indkomst, at indbrette, kun rente fra min bolig lån som jeg plejer skrive på min dansk selvangivelse. og det står i svensk selvangivelse hvor meget det er i 2009.. og det skal min revisor bruger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2010 De tal kan din bank (eller der hvor du har lånt pengene) oplyse dig om. Du burde også have modtaget en årsopgørelse fra långiver... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Jeg har skrevet mine SP penge ind i Ruta 16: "1. Inkomster - Tjänst -> Andra inkomster som inte är pensionsgrundande"' date=' og jeg skal have SEK 30 tilbage.[/quote'] Jeg går ud fra, at du har indtastet det beløb du har fået udbetalt efter afgift. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Jeg går ud fra' date=' at du har indtastet det beløb du har fået udbetalt efter afgift.[/quote'] Jep, det danske beløb efter div. DK afgifter omregnet til SEK :th2: Før jeg indberettede SP beløbet skulle jeg have SEK 30 tilbage - og det skal jeg også efterfølgende - så for mit vedkomne har det ingen betydning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Jep, det danske beløb efter div. DK afgifter omregnet til SEK :th2: Før jeg indberettede SP beløbet skulle jeg have SEK 30 tilbage - og det skal jeg også efterfølgende - så for mit vedkomne har det ingen betydning. Det må gå lige op med dit grundfradrag i Sverige. Tror også jeg falder ind under den. Samtidigt kan jeg barbere en del af min ansøgte uppskov efter salg af min lejlighed i sommers :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Det må gå lige op med dit grundfradrag i Sverige. Tror også jeg falder ind under den. Samtidigt kan jeg barbere en del af min ansøgte uppskov efter salg af min lejlighed i sommers :p Hov , har du lavet det allerede ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Det må gå lige op med dit grundfradrag i Sverige. Tror også jeg falder ind under den. Samtidigt kan jeg barbere en del af min ansøgte uppskov efter salg af min lejlighed i sommers :p Hvis du har søgt om uppskov, hvordan kan du så barbere noget af det? Du kan jo kun trække det fra når du betaler det ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Hvis du har søgt om uppskov, hvordan kan du så barbere noget af det? Du kan jo kun trække det fra når du betaler det ud. Det kan jo være, at Credde frivilligt har valgt at "återföra" dele af sit uppskov og derved modregne sine renteudgifter;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Det kan jo være' date=' at Credde frivilligt har valgt at "återföra" dele af sit uppskov og derved modregne sine renteudgifter;)[/quote'] Nemlig, spot on :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2010 Hov ' date=' har du lavet det allerede ???[/quote'] Kun de indledende knæbøjninger. Vi skal jo kigge på det sammen, det var jo aftalen :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2010 Kun de indledende knæbøjninger. Vi skal jo kigge på det sammen' date=' det var jo aftalen :p[/quote'] Just precis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2010 Jep, det danske beløb efter div. DK afgifter omregnet til SEK :th2: Før jeg indberettede SP beløbet skulle jeg have SEK 30 tilbage - og det skal jeg også efterfølgende - så for mit vedkomne har det ingen betydning. Brugte du så Nationalbankens gennemsnitskurs ligesom den "anden" vej med renteudgifterne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2010 Brugte du så Nationalbankens gennemsnitskurs ligesom den "anden" vej med renteudgifterne? Jep........ :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2010 lige et hurtigt spørgsmål. vi har lige fået vores svenske selvangivelse og dertil lige et spørgsmål. vi har ingen indkomst i SE huset er på lån så det har vi skrevet i det danske selvangivelse. skal vi så bar skrive nuller (0) i alle felter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 Man SKAL vel ikke sende den ind, hvis man er enig i det der står i felterne ? Jeg har altid bare smidt den ud..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 Det kan jo være' date=' at Credde frivilligt har valgt at "återföra" dele af sit uppskov og derved modregne sine renteudgifter;)[/quote'] Hov den var da lidt interessant..... kan man vælge noget af det ??? har jo en del liggende fra tidligere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
martin_–_grevie 0 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 Ja det kan man. Du gør det nemt via skatteverket.se hvis du logger ind med din bankID. Så kan du regne lidt frem og tilbage ved at udfylde en K2 blanket under bilag (mener jeg) og derefter lave en preliminær udregning, indtil dine rentefradrag går i "nul". /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 Ja det kan man. Du gør det nemt via skatteverket.se hvis du logger ind med din bankID. Så kan du regne lidt frem og tilbage ved at udfylde en K2 blanket under bilag (mener jeg) og derefter lave en preliminær udregning, indtil dine rentefradrag går i "nul". /Martin man jeg trækker dem jo fra i DK ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 Ja så er man lidt ked af ikke at have bankid, håber de sender papirer til mig :-) Solgt og flyttet til afgiftsramte danmark Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
martin_–_grevie 0 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 Fisker - du kan bare printe K2 fra deres hjemmeside og sende det ind. Miriam - jep det er korrekt og det er du også fuldt berrettiget til, men der er intet der lovmæssigt forhindrer dig i at at anvende dine rentefradrag i Sverige igen (mener også der er skrevet om det tidligere i en anden tråd). Skal lige se om jeg kan finde link. Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2010 Martin: Har fundet alle blanketter frem, men hvor pokker var det lige jeg havde alle de gamle deklarationer med mine fradrag ;-) Håber det står i de papirer jeg modtager :-) God søndag til alle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites