michael k 10 Anmeld indhold Skrevet March 21, 2010 hahah tror jeg skal köbe et happymeal og ha i handskerummet ... sådan til nödsituationer hvor man er sulten ... http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6815009.ab Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2010 Tja, testen svarer helt til mine erfaringer. Meal smager ad H til når man køber dem. De kan ikke smage ringere, så forstår godt at de er ligedan efter 1 år! Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2010 Fy for den Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2010 *ummm*...Chicken McNuggets. Bliver helt sulten. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2010 Nammenam, selv efter et år smager det "godt", nammenam! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2010 Næsten bedre end mad på dåse ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2010 Klamt :sick:Det er så klamt så jeg ikke lägger vejen forbi Den gyldne måge forelöbig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites