gika1234 10 Anmeld indhold Skrevet March 21, 2010 Hej :) Jeg fik stor hjælp til vurdering af pris for gulvlægning - så nu prøver jeg igen :) Jeg har lige nu en maler til at bred spartle væggene i 3 rum på sammenlagt ca.45 - 50 kvm. Han reparerer huller i væggene, spartler og sliber væggene 2 gange, grunder og maler væggene 2 gange samt maler loftet 2 gange til en pris af 9.500 sek. Jeg er absolut tilfreds med hans arbejde. Jeg prøver bare af få en idé om det er en bra pris, idet jeg efterfølgende gerne vil have lavet det samme i gangen og køkkenet. Nogen som har kendskab til pris niveauet ? (jeg søgte håndværkere på Blocket og de 3 som jeg fik til at komme og kigge - gav priser fra 8.000 sek til 31.000 sek) Jeg er også interesseret i pris niveauet for sprøjtelakering. Jeg har 15 køkkenlåger, 6 køkkenskuffer, 8 store klædeskabslåger, 8 små klædeskabslåger og 3 døre. Der skal spartles lidt - men de er generelt i god stand. Skal sprøjtemales 3 gange. Jeg har fået en pris på 12.000 sek. Nogen som har kendskab til pris niveauet ? Jeg er også interesseret, hvis nogle af jer har fået det udført - hvordan er holdbarhed m.m. ? Det var vist det hele :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2010 9500 sek lyder billigt, specielt hvis det er incl. go maling... Og i betragtning af, at du har fået tilbud fra 8-31000, så virker det fint. Hvor har du fået tilbud på sprøjtelakering af køkkenlåger? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2010 9500 sek lyder billigt, specielt hvis det er incl. go maling... ? Det er uden materialer :) De 31.000 skal vist ikke anvendes som sammenligningsgrundlag. Jeg regnede ud, at de skulle arbejde 45 timer i døgnet ud fra antal mand, timeløn og tidsperiode Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2010 Är det rumsytan (golvet) eller väggytan som är 45-50 m2? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2010 Är det rumsytan (golvet) eller väggytan som är 45-50 m2? Det är golvet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2010 Hej :) Jeg er også interesseret i pris niveauet for sprøjtelakering. Jeg har 15 køkkenlåger, 6 køkkenskuffer, 8 store klædeskabslåger, 8 små klædeskabslåger og 3 døre. Der skal spartles lidt - men de er generelt i god stand. Skal sprøjtemales 3 gange. Jeg har fået en pris på 12.000 sek. Nogen som har kendskab til pris niveauet ? Jeg er også interesseret, hvis nogle af jer har fået det udført - hvordan er holdbarhed m.m. ? Ville det ikke være billigere/samme pris f.eks at købe helt nye låger ? F.eks hos ikea.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2010 Hej :)Jeg er også interesseret i pris niveauet for sprøjtelakering. Jeg har 15 køkkenlåger, 6 køkkenskuffer, 8 store klædeskabslåger, 8 små klædeskabslåger og 3 døre. Der skal spartles lidt - men de er generelt i god stand. Skal sprøjtemales 3 gange. Jeg har fået en pris på 12.000 sek. Nogen som har kendskab til pris niveauet ? Jeg er også interesseret, hvis nogle af jer har fået det udført - hvordan er holdbarhed m.m. ? Det var vist det hele :) Jeg arbejdede med industrilakering indtil for 3½ år siden og prisen er OK men ligger et sted mellem sort og hvidt arbejde. Er det uden regning er det nok en lille smule i overkanten - selvfølgelig alt efter hvad der skal gøres ved dem. Er det med regning er det en go pris. Det er så MIN mening. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2010 Tusind tak for dit svar, Pede - det var sødt af dig. Med din baggrund må du vide noget omkring holdbarheden ? Tak for forslaget om nye låger fremfor at sprøjtemale. Jeg vil undersøge, hvad det koster. De nuværende låger er i massivt træ, så på en eller anden måde virker det unødvendigt at skifte dem. Jeg tror også, at det er svært at finde låger som passer i størrelsen, da de ikke har standard mål. Men jeg vil få et firma ud og give et tilbud på nye, special tilpassede låger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites