larscph 18 Anmeld indhold Skrevet March 18, 2010 Hehe.. Jeg blev for noget tid siden opfordret til at bruge Google Translate i stedet for at skrive "dansk-svenske" mails. Det har jeg så prøvet - og det kan altså hurtigt blive en rigtig dyr fornøjelse: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2010 hehe, hvis man bare skriver "kroner", oversætter den det til "Sterling". Hvis den da i det mindste bare havde været en smule konsekvent og skrevet "dollar". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2010 Det hænder øjensynlig også at der bliver oversat til "penny",.... så er forvirringen da også total. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2010 Hehe.. Jeg blev for noget tid siden opfordret til at bruge Google Translate i stedet for at skrive "dansk-svenske" mails. Det har jeg så prøvet - og det kan altså hurtigt blive en rigtig dyr fornøjelse:Hvis jeg troede du var dum nok til at oversætte fra Google translate uden selvstændig tankevirksomhed, havde jeg ikke foreslået dig det;) (bruger faktisk selv mere google.se, skriver det ord jeg er i tvivl om hvordan staves/den vending jeg er i tvivel om hvordan bruges og ser hvad jeg får for resultat...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2010 Elsker goggle translate kombineret med sund fornuft Ps. God humor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Abildsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2013 Hehe, kunne gå hen og blive en dyr fornøjelse! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2013 Hvis jeg troede du var dum nok til at oversætte fra Google translate uden selvstændig tankevirksomhed, havde jeg ikke foreslået dig det;) (bruger faktisk selv mere google.se, skriver det ord jeg er i tvivl om hvordan staves/den vending jeg er i tvivel om hvordan bruges og ser hvad jeg får for resultat...) Bruger ofte min iPhone med svensk ordbog da jeg ofte kan finde ret stavemådeder. Hele sætninger retter den dog ikke på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2013 God translater IMO: http://glosbe.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites