Jump to content
KitchenBuilders

Håndværksarbejde udføres

Recommended Posts

Hej, vi er et par friske håndværkere, der udfører flg opgaver: Opsætning af køkkener Murerarbejde Alle former for tømrerarbejde Handymanjobs Vi har som alle ikke så travlt for tiden, derfor er timeprisen også yderst fornuftig :) Send en PM eller skriv skriv til: kitchenbuilders@hotmail.com Mere end 20 års erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej folks. Kan I også lave lidt elarbejde? Jeg har skåret en dør i en gibsvæg, og skal have flyttet ledninger op over/ned under døren. Der er både el og svagstrøm i 2 rør. Kan I klare det? Det er i MALMØ Hilsener Thage Ring evt til mig på telf +4540952820

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, vi er et par friske håndværkere
Kunne man også få jer til at købe materialerne der skal bruges? - jeg har det nemlig med altid at komme hjem med alt det forkerte fra byggemarkedet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kitchenbuilders har travlt Hej. Normalt reklamerer jeg ikke med at jeg er blevet taget ved næsen eller den anden ende, MEN.. De seneste 2 uger har jeg korresponderet med kitchenbuilders. Jeg spurgte om de kunne lave lidt el-arbejde for mig - 3-4 timer. Det KU de da godt, svarede de. Naiv, som jeg er, lod jeg det være op til dem at fastlægge tidspunktet. Det gjorde de så, men dagen før arbejdet skulle udføres blev det udskudt, nå ja, det sker. MEN det er nu sket 5-6 gange og nu har jeg smidt dem ud!! SLUT. Jeg har dog endnu ikke smidt e-mail korrespondancen væk. Bare så I ved at der kan være problemer med at holde ord hos det ærede selskab, så hvis I skal have et nyt køkken inden konfirmationen, vælg en ordholdende mand/selskab. Forresten var arbejdet rent svagstrøm, så jeg lavede det selv, men jeg hader elarbejde, så jeg er godtnok stadig sur. Ha en god påske Hilsener Thage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det er da fint med lidt kritik - eller var det så meget? At ting trækker ud med igangværende opgaver, det tror jeg de fleste håndværkere og kunder er klar over - en anden ting er, hvis man ikke orienterer om det - og det mener jeg bestemt jeg har gjort. Og 2 ugers kommunikation er nok en smule overdrevet, da jeg modtog den første mail 21.3 - men lad nu det ligge. Hovedsagen er, at jeg hele tiden har holdt dig orienteret om, at der var opstået travlhed - jeg er selvfølgelig ked af hvis du føler dig svigtet, men har lidt svært ved at gøre så meget ved det, andet end at sende en pæn undskyldning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ligefrem at kalde det at väre "taget ved näsen eller anden ende" har jeg ret svärt ved at tage seriöst surt at det träkker ud men som du selv siger har de jo udskudt det .. ikke som mange andre firmaer der bare stopper med at svare at du så har valgt at vente på dem er jo dit eget problem og de problemer og kvaler det har kostet dig kan du jo skylde på dig selv .. personligt havde jeg ikke ladet et firma aflyse 5-6 gange så havde jeg helt enkelt fundet nogle andre da det er uacceptabelt så må man som firma sige det som det er "vi har gabt over for meget ring om nogle uger og se hvordan det går der" men med det sagt så ligger lorten hos dig selv .. du har selv ventet på dem det er jo ikke sådan at de har taget penge fra dig og påbegyndt job og så skredet så hvordan du får det til at du er blevet "taget" ved nogetsomhelst er helt uforståeligt at kitchenbuilders så burde ha sagt det som det er at de har gabt over for meget er en helt anden sag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Michael. Vi er jo enige, jeg har dummet mig ved at tro på manden!!! Jeg er ret "gammeldags", når det gælder ordholdenhed - det der med at et ord er et ord og en mand er en mand osv. På den anden side havde jeg et par ledninger hængende tværs over mit nye dørhul, og jeg ville da gerne undgå at danse limbo hele tiden, men et par dage kunne jeg nok holde til. Derfor accepterede jeg de udskydelser der kom undervejs. Da jeg gav manden et ultimatum af slagsen "pis eller stå af potten" fik jeg så igen forsikringer om at mandag kom han altså - hvilket han ikke gjorde, så ut af mit bageri med ham. Jeg synes, da jeg fandt manden her på dette forum, at jeg skulle berette om mine erfaringer, det er vel osse en af fordelene ved et forum som dette - vi udveksler erfaringer og andet der gør tilværelsen lettere for os i "det fremmede" Men det korte af det lange "Jeg dummede mig ved at tro at manden talte sandt" og må lide derfor - ondt i ryggen af limbo. Måske andre kunne undgå pinen ved at sikre sig bedre end jeg gjorde. God Påske Hilsener Thage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt fint Det er helt fint at du orienterer os herinde. Der er ingen grund til at gå på den samme:)

Hej Michael. Vi er jo enige, jeg har dummet mig ved at tro på manden!!! Jeg er ret "gammeldags", når det gælder ordholdenhed - det der med at et ord er et ord og en mand er en mand osv. På den anden side havde jeg et par ledninger hængende tværs over mit nye dørhul, og jeg ville da gerne undgå at danse limbo hele tiden, men et par dage kunne jeg nok holde til. Derfor accepterede jeg de udskydelser der kom undervejs. Da jeg gav manden et ultimatum af slagsen "pis eller stå af potten" fik jeg så igen forsikringer om at mandag kom han altså - hvilket han ikke gjorde, så ut af mit bageri med ham. Jeg synes, da jeg fandt manden her på dette forum, at jeg skulle berette om mine erfaringer, det er vel osse en af fordelene ved et forum som dette - vi udveksler erfaringer og andet der gør tilværelsen lettere for os i "det fremmede" Men det korte af det lange "Jeg dummede mig ved at tro at manden talte sandt" og må lide derfor - ondt i ryggen af limbo. Måske andre kunne undgå pinen ved at sikre sig bedre end jeg gjorde. God Påske Hilsener Thage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :) Jeg har anvendt Mister T fra KitchenBuilders til at lægge et massivt egetræs gulv og har dermed erfaring med 1/3 af firmaet :) Alle mails blev lynhurtigt besvaret - ofte indenfor timer og T delte gerne og gratis ud af erfaringer og anbefalinger i forhold til materiale valg m.m. Aftalen blev rykket en enkelt dag, hvilket jeg fik besked om. Jeg er yderst tilfreds med kvaliteteten af arbejdet og vil bestemt anbefale T. Jeg er glad for "total løsningen", hvor der blev lagt gulv, opsat paneler, fuget, tilpasset dør m.m. Jeg viser gerne mit smukke gulv frem, hvis nogen har behov for at se et eksempel på T's arbejde. Ofte er det rart at se et udført arbejde før man vælger håndværker. Forøvrigt er jeg enig med Thage. Dette er et forum, hvor der udveksles erfaringer og selvfølgelig skal man da videregive sine erfaringer med et firma, som man har fundet her. En rigtig god påske til alle Gitte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forøvrigt er jeg enig med Thage. Dette er et forum, hvor der udveksles erfaringer og selvfølgelig skal man da videregive sine erfaringer med et firma, som man har fundet her.
ja det er jeg også men at begynde at kalde det "at blive taget ved näsen og röven" er jo helt hen vejret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke den store lyst eller trang til mudderkast i forbindelse med denne tråd, det eneste jeg endnu engang kan gøre er at undskylde overfor Thage - og så forøvrigt gøre opmærksom på, at vi bestræber os på at overholde alle aftale, men tidsplaner kan skride - desværre. Og nogengange er det sådan, så hvis vi skal overholde en ny aftale fordi tidplanen skrider, så får vi ikke gjort det eksisterende arbejde færdigt - og så har vi 2 kunder, der ikke er tilfredse. Vi vil under alle omstændigheder færdiggøre det eksisterende arbejde - det er vel det primære. Jeg er klar over, det som regel er svært at se noget fra håndværkerens side, da vi måske ikke har det bedste ry - og det har vi jo sikkert i stor udstrækning selv været ude om, men der findes så sandelig også kunder, der ikke ligefrem behandler håndværkere godt - det kunne jeg skrive lange historier om ;) En god påske til alle her fra :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites