Jump to content
LBM

Dagis - Bunkeflostrand

Recommended Posts

Vi forventer at flytte til Bunkeflostrand efter 4 år syd for Trelleborg, og vi har en dreng på 3 år. Det eneste med sådan en flytning er, at han skal flyttes til en anden dagis. Jeg vil derfor meget gerne have et par kommentarer fra de af jer, som har børn i dagis i Bunkeflostrand, så mit moderhjerte kan blive lidt beroliget. Uanset hvad er standarden i Sverige jo super høj! Tak :new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi forventer at flytte til Bunkeflostrand efter 4 år syd for Trelleborg, og vi har en dreng på 3 år. Det eneste med sådan en flytning er, at han skal flyttes til en anden dagis. Jeg vil derfor meget gerne have et par kommentarer fra de af jer, som har børn i dagis i Bunkeflostrand, så mit moderhjerte kan blive lidt beroliget. Uanset hvad er standarden i Sverige jo super høj! Tak :new:
Tror altså det kan svinge meget fra sted til sted, men der afdeling min datter har gået på har vi väret meget tilfredse med. Men det er jo lidt svärt at kommentere hvis du ikke ved hvor han skal gå endnu :) Og velkommen til byen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, velkommen til. Standarden på dagis er overordnet høj og du får god value-for-money. Brådne kar finder man altid, men mit indtryk er at den går mere på enkelte pædagoger end hele institutioner. Syd for Trelleborg... kommer I fra Bornholm??? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dog ikke Bornholm, vi bor i Gislövs Läge og har bare den dejligste dagis til William. Men vi vil gerne forkorte køretiden til København. Så derfor er det bare rart med et par positive kommentarer om dagis fra nogle tilfredse forældre, så hjælper det lidt på den dårlige samvittighed over, at han skal flyttes. På lang sigt får han dog meget mere tid med os, da vi forkorter køretiden betydeligt og derfor også hans tid i dagis :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites