LBM 10 Anmeld indhold Skrevet March 15, 2010 Vi forventer at flytte til Bunkeflostrand efter 4 år syd for Trelleborg, og vi har en dreng på 3 år. Det eneste med sådan en flytning er, at han skal flyttes til en anden dagis. Jeg vil derfor meget gerne have et par kommentarer fra de af jer, som har børn i dagis i Bunkeflostrand, så mit moderhjerte kan blive lidt beroliget. Uanset hvad er standarden i Sverige jo super høj! Tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2010 Vi forventer at flytte til Bunkeflostrand efter 4 år syd for Trelleborg, og vi har en dreng på 3 år. Det eneste med sådan en flytning er, at han skal flyttes til en anden dagis. Jeg vil derfor meget gerne have et par kommentarer fra de af jer, som har børn i dagis i Bunkeflostrand, så mit moderhjerte kan blive lidt beroliget. Uanset hvad er standarden i Sverige jo super høj! Tak Tror altså det kan svinge meget fra sted til sted, men der afdeling min datter har gået på har vi väret meget tilfredse med. Men det er jo lidt svärt at kommentere hvis du ikke ved hvor han skal gå endnu :) Og velkommen til byen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2010 Vi forventer at flytte til Bunkeflostrand efter 4 år syd for Trelleborg, og vi har en dreng på 3 år. Det eneste med sådan en flytning er, at han skal flyttes til en anden dagis. Jeg vil derfor meget gerne have et par kommentarer fra de af jer, som har børn i dagis i Bunkeflostrand, så mit moderhjerte kan blive lidt beroliget. Uanset hvad er standarden i Sverige jo super høj! Tak Ja, velkommen til. Standarden på dagis er overordnet høj og du får god value-for-money. Brådne kar finder man altid, men mit indtryk er at den går mere på enkelte pædagoger end hele institutioner. Syd for Trelleborg... kommer I fra Bornholm??? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LBM 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2010 Dog ikke Bornholm, vi bor i Gislövs Läge og har bare den dejligste dagis til William. Men vi vil gerne forkorte køretiden til København. Så derfor er det bare rart med et par positive kommentarer om dagis fra nogle tilfredse forældre, så hjælper det lidt på den dårlige samvittighed over, at han skal flyttes. På lang sigt får han dog meget mere tid med os, da vi forkorter køretiden betydeligt og derfor også hans tid i dagis :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2010 børn har det med at være super til at omstille sig, så tror ikke du skal være så nervøs :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fam Federspiel 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2010 Velkommen hertil, vi har også boet dernede. Vi flyttede til Bunkeflostrand i 2007. Hvor går din søn i Dagis "Dalajärs förskola" Der gik vores, jeg syntes den var så god. Begge mine sønner går på Annestand, den er også ok. Hvor skal I bo? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites