MichelSmith 10 Anmeld indhold Skrevet March 14, 2010 Hej. Søger en Prof. VVS'er + en Prof. Murer til renovering af badeværelse. Skriv en pb for mere info. Ha' en go aften, Michel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Murer 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2010 Hejsa. hvad skal der lavet på det badeværelse.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MaltheVad 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 Hej. Jeg kan tilbyde min proffesionelle hjælp. Mail for mig for yderligere samtale, så kan vi tage en snak omkring det hele Venligst Malthe Vad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LCF 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2010 Hej hej. Jeg står faktisk også og skal bruge et mure firma til nedrivning af en bærende væg. Og en VVS'er til at fjerne 2 vandrør som sidder i et værelse som engang har været køkken. Og det er i fantastiske Malmö. Nogen forslag? jeg kan desværre ikke oprette emne, ved ikke lige hvorfor. Men er også helt ny herinde :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2010 Er der en af jer murer kyndige der kan hjælpe mig med at reparere en lille skade ved et vindue på første sal - se vedlagte billeder - fugen mellem murstenene er smuldret. Man kan ikke komme til indefra og det er lidt bøvlet at komme til udefra fordi vinduet er lige over udhænget. Hvis der er en af jer der har mod på det - så gerne en PM.... Kun seriøse henvendelser, tak - jeg gider ikke bruge tid på nogen der alligevel ikke gider gøre det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites