Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2010 Dette er ikke et indlæg for at genere Rikke/Brian-arrangementet - men alene en oplysning til alle Nurburgring-fantaster. For enden af dette link http://www.gt-nurburgring.com/ findes oplysninger om et arrangement på Nürburgring, som det svenske Auto Motor och Sport er involveret i. Det foregår 23.-25. maj 2010 - og det er bestemt ikke gratis - men det bekymrer måske ikke en ægte entusiast ;) Nu står der ikke om turistenfahrten er dækket også - men hvis de har en hel dag på ringen den 25. maj inkl. 2 overnatninger, det koster :-) Og så skal arrangøren også tjene en slant på det jo. En turistenfahrt koster 22 euro, og jo flere du køber desto billigere bliver det pr. tur. Så man bestemmer selv hvor mange penge man vil bruge jo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2010 Det er en track day og det koster ikke enkelt ture på sådanne dage. Det er hele tanken bag ved....og så har man ikke alle de langsomme folk på banerne. Man går ud fra at dem der bruger sådanne penge på det, er nogen der kan køre bil og kender banen fra tidligere. Dog er der instruktører koblet til.... Men det koster næsten det samme som Scuderia Hanseat mener jeg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2010 Det er en track day og det koster ikke enkelt ture på sådanne dage. Det er hele tanken bag ved....og så har man ikke alle de langsomme folk på banerne. Man går ud fra at dem der bruger sådanne penge på det, er nogen der kan køre bil og kender banen fra tidligere. Dog er der instruktører koblet til.... Men det koster næsten det samme som Scuderia Hanseat mener jeg... Tror det er en rigtig fed oplevelse - alt andet lige ikke alle de sløve padder på banen, der er til mere gene end gavn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2010 Helt sikkert Anders. :) Der er det nok bare en selv der bliver betragtet som sløv padde....for der bliver satme gået til stålet dernede på de dage. Og det er biler der godt kan! Det er ikke unormalt at lave en 7:40 BTG når der køres Scuderia Hanseat... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2010 Helt sikkert Anders. :) Der er det nok bare en selv der bliver betragtet som sløv padde....for der bliver satme gået til stålet dernede på de dage. Og det er biler der godt kan! Det er ikke unormalt at lave en 7:40 BTG når der køres Scuderia Hanseat... Hehe ja, tror også man vil blive sat ret kraftigt på sådan et arrangement - hvis man overhovedet får lov til at deltage griner. Men jeg kunne være svært fristet til at deltage i et lignende arrangement, for almindelige sporty vogne. Kunne være fedt at have en instruktør i øret der kunne guide og vejlede en, så man kunne få max ud af sin bil og forbedre ens egne egenskaber væsentligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2010 Det er en track day og det koster ikke enkelt ture på sådanne dage. Det er hele tanken bag ved....og så har man ikke alle de langsomme folk på banerne. Man går ud fra at dem der bruger sådanne penge på det, er nogen der kan køre bil og kender banen fra tidligere. Dog er der instruktører koblet til.... Men det koster næsten det samme som Scuderia Hanseat mener jeg... Scuderia er væsentlig dyre.....der snakker du 2200€ + 400€ for co driver + ophold mad, transport osv.....så de 1400 de tager inkl. co driver og 2 overnatninger er jo fundet til de penge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2010 Jeg tror det ville være væsentligt bedre at få en erfaren kører med ud istedet. Det vil gi' langt mere..... Og ja. Scuderia er pissedyrt! Og noget jeg tror man kan gøre ligeså godt selv....:) Hehe ja, tror også man vil blive sat ret kraftigt på sådan et arrangement - hvis man overhovedet får lov til at deltage griner. Men jeg kunne være svært fristet til at deltage i et lignende arrangement, for almindelige sporty vogne. Kunne være fedt at have en instruktør i øret der kunne guide og vejlede en, så man kunne få max ud af sin bil og forbedre ens egne egenskaber væsentligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2010 Jeg tror det ville være væsentligt bedre at få en erfaren kører med ud istedet. Det vil gi' langt mere..... Og ja. Scuderia er pissedyrt! Og noget jeg tror man kan gøre ligeså godt selv....:) udfordringen er, at de færeste vil sætte sig bag rattet på en fremmeds bil og køre den max ud - tænk hvis det går galt, så står de der med en ekstrem tom pengepung jo. Fik dog en med ud i min M3, som også selv kørte M3 CSL - det var en rigtig fed oplevelse på Sturup, men der skulle lidt overtalelse til hehe. Alternativt en instruktør som co pilot - og det er der også på vores sturup etc arrangementer. Men jeg er jo grådig, vil have oplæring i mere end 2-3 runder griner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2010 Jamen jeg tænkte også som co-pilot. Sorry for ikke at gøre det klart nok.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2010 Fik dog en med ud i min M3, som også selv kørte M3 CSL - det var en rigtig fed oplevelse på Sturup, men der skulle lidt overtalelse til hehe. Alternativt en instruktør som co pilot - og det er der også på vores sturup etc arrangementer. Men jeg er jo grådig, vil have oplæring i mere end 2-3 runder griner. Syntes da ikke det tog mig så lang tid at få nøglerne fra dig :) Og så er jeg vild med at du kalder dem vores Sturup arrangementer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2010 Syntes da ikke det tog mig så lang tid at få nøglerne fra dig :) Og så er jeg vild med at du kalder dem vores Sturup arrangementer Tænkte nu mere på instruktøren skulle overtales griner Ja det er VORES arrangementer - lige som hof er VORES øl :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites