Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet March 8, 2010 Årest første tur bliver i St. Bededagsweekenden. Information om banen kan findes her Afgang torsdag i løbet af dagen og hjem sent søndag aften. Det virker som om bilen bliver klar og jeg tager nok en testtur dernede i påsken. Men det kommer meget an på vejret. Tilmelding kan ske på mule@vagbiler.dk eller i det her emne. Er der spørgsmål til noget, så hold jer ikke tilbage! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Er der fikset overnatning mv ?`eller står man selv for det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 God tur, vi ankommer først d. 4 el. 5 så vi løber nok ikke på hinanden :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Du smider mig bare en mail, så skal jeg nok fikse noget til herren. Regn med ca 25 euro pr mand pr nat i et dobbeltrum inkl lækkert morgenmadsbord. Tilmelding er bindende pga værelserne. Er der fikset overnatning mv ?`eller står man selv for det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Det var drønhyggeligt lige at snakke med Michael sidste gang. Så det var lidt ærgeligt.... Der er ikke meget banetid dernede i den uge i ankommer i.... God tur' date=' vi ankommer først d. 4 el. 5 så vi løber nok ikke på hinanden :)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Du smider mig bare en mail, så skal jeg nok fikse noget til herren. Regn med ca 25 euro pr mand pr nat i et dobbeltrum inkl lækkert morgenmadsbord. Tilmelding er bindende pga værelserne. Ser lige om min bror vil med, kunne sq være sjovt at prøve den bane - tror dog jeg vil tage den med ro, hvis det er. Man hører jo lidt om hvor drilsk og bil-glubsk den er griner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 God tur' date=' vi ankommer først d. 4 el. 5 så vi løber nok ikke på hinanden :)[/quote'] Er det fødselsdagsgaven der blir brugt der ? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Det var drønhyggeligt lige at snakke med Michael sidste gang. Så det var lidt ærgeligt.... Der er ikke meget banetid dernede i den uge i ankommer i.... Jo, masser af køretid, når man nu er deltager på Scuderia Hanseat ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Skal til bryllup i Nordjylland d. 1/5, men hvis der kommer en tur på sensommeren/efteråret, vil jeg helt sikkert med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Vi kører derned igen i Pinsen....21/5 til 24/5.... Og Scuderia Hanseat er kanon! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 En erfaren co-pilot med første gang, så er det ikke så slemt.... Langsomt men sikkert bliver man mere du's med banen og kan gradvist øge tempoet. Et godt råd er Gran Tourismo 4 på PS2. Det er den mest realistiske gengivelse af banen jeg har set endnu. Skal lige siges jeg spiller ikke så meget, så hvis der er andre der er bedre, så flame mig endelig...:D Det vigtige er at kende svingene dernede og vide hvor du er på banen....det er den største forhindring første gang man er dernede. Ser lige om min bror vil med' date=' kunne sq være sjovt at prøve den bane - tror dog jeg vil tage den med ro, hvis det er. Man hører jo lidt om hvor drilsk og bil-glubsk den er griner[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Og Scuderia Hanseat er kanon! Ja, er sikkert på at han bliver glad for det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Skal til bryllup i Nordjylland d. 1/5' date=' men hvis der kommer en tur på sensommeren/efteråret, vil jeg helt sikkert med. [/quote'] Var i Nordjylland i går. DROP DET. der er pisse langt og mega kedeliget der oppe.. hehe., så heller race :lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Vi kører derned igen i Pinsen....21/5 til 24/5.... Og Scuderia Hanseat er kanon! Cool, umiddelbart har jeg kalenderen fri dér. Jeg giver en update, når vi kommer lidt ind i maj... :) Var i Nordjylland i går. DROP DET. der er pisse langt og mega kedeliget der oppe.. hehe.' date=' så heller race :lol:[/quote'] :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Det vil sku være nice Frederik! Kunne være hyggeligt at sige farvel til Corsa'en på den måde....:) Og for at få en ide om hvad det er og hvor fedt det er! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Springer store bededagsferien over - kom lige i tanke jeg lige har lagt et par tusinde til lyd i golfen senere i denne måned griner... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 :D Sådan må man jo prioritere...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 :D Sådan må man jo prioritere...... Hehe ja - købte med MDF2 anlæg, skulle havde droppet navien og fået en med RCD 500 istedet for hehe. Ohh well - fik den i den farve og dsg som jeg ville have. Man kan ikke få alt griner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Hvorfor ikke den nye RNS 510'er? :) Tror bestemt Watcher kan implementere det i din bil... http://www.volkswagen.dk/vw/Volkswagen-service/Teknologi-2009/Mutimedia/RNS-510/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Hvorfor ikke den nye RNS 510'er? :) Tror bestemt Watcher kan implementere det i din bil... http://www.volkswagen.dk/vw/Volkswagen-service/Teknologi-2009/Mutimedia/RNS-510/ Koster 15k fra nyt- så vidt jeg husker. Men den er plug'n'play i min bil dog - så montering tager 10 min hehe. Men falder jeg over et lettere brugt og billigt, så er det ikke umuligt - savner lidt ID3 tags visning etc. Det jeg monterer nu er kun ekstern forstærker og sub - og så blir dørhøjtalerne skiftet engang til sommer også til noget DLS eller MDS. Eneste RSN 510 giver mig ud over det jeg har, er muligheden for brug af SD kort, touch screen og ID3 tags i radioens/info display. Da jeg allerede har media-in og bluetooth til MDF2 DVD'eren. Syns jeg ikke er så mange penge værd pt hehe - men den er rigtig fed. Legede med den da jeg var ude og se på den nye Golf 6 GTI. Minder mig om jeg lige skal ud og have en af VWs bluethooth adapters, så jeg kan bruge min fon -tidligere ejer lod den ikke side i. Lod kun holder og setup være den gris! hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Mener de ligger til omkring 8k lige nu, hvis man ikke handler de forkerte steder....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2010 Mener de ligger til omkring 8k lige nu' date=' hvis man ikke handler de forkerte steder....:D[/quote'] DKK eller SEK ? :D Det er nok DKK hehe - ikke så ringe en pris faktisk. Men det må vente til det mest nødvendige er købt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2010 Mener de ligger til omkring 8k lige nu' date=' hvis man ikke handler de forkerte steder....:D[/quote'] Hvor? Jeg får min golf om en 2 mdrs tid, og så kunne det da godt være at jeg skulle skifte standard modulet ud... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2010 Smid mig en PB, så skal jeg lige se hvordan lager status ser ud... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2010 Andet arrangement fra Auto Motor och Sport 23.-25. maj 2010 Dette er ikke et indlæg for at genere Rikke/Brian-arrangementet - men alene en oplysning til alle Nurburgring-fantaster. For enden af dette link http://www.gt-nurburgring.com/ findes oplysninger om et arrangement på Nürburgring, som det svenske Auto Motor och Sport er involveret i. Det foregår 23.-25. maj 2010 - og det er bestemt ikke gratis - men det bekymrer måske ikke en ægte entusiast ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites