Judge 10 Anmeld indhold Skrevet March 7, 2010 Hejsa med jer, nogle der kender de gode steder til at købe 8mm pellets i 16kg sække henne, min lokale pelle pusher synes jeg er blevet lige lovligt dyrt 2750,- se for 830 kg :s gav ca 2000 sidste år nogle der har nogle gode steder det kan gøres bedre :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2010 alle er blevet meget dyere ... den billigeste kvalitetspellet du kan finde lige nu er hos hem o fix men det er ikek 16kg säkke men 25kg säkke men de tager 2600 for en palle med 1 ton på' og den pellet er faktisk bedre end selv Laxå Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2010 Hem & fix Min bror har købt sine sidste pellets i Hem & fix:sick:alle er blevet meget dyere ... den billigeste kvalitetspellet du kan finde lige nu er hos hem o fix men det er ikek 16kg säkke men 25kg säkke men de tager 2600 for en palle med 1 ton på' og den pellet er faktisk bedre end selv Laxå Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites