PJKB 10 Anmeld indhold Skrevet March 6, 2010 Hvordan flytter jeg downloaded free poscast fra itunes bibliotek til enhed (ipod)........Jeg jeg synkroniserer ryger de ikke over på ipod?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Katrin 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2010 Man finder mange svar under hjælp Dette finder man under fanen hjælp i itunes: Føje podcasts til iPod Podcasts er radio- eller tv-udsendelser, du kan overføre til din computer fra Internet. Du kan overføre og abonnere på gratis podcasts i iTunes Store. Hvis du har en iPod shuffle, en Motorola-telefon med iTunes-funktion eller en musikafspiller fra en tredjepart, kan du kun føje podcasts til enheden manuelt. Med andre iPod-modeller kan du indstille iTunes til automatisk at synkronisere podcasts på din iPod og din computer. Du kan kun føje videopodcasts til din iPod, hvis den er udstyret med videofunktion. Du føjer podcasts til iPod på følgende måde: Slut iPod til computeren. Når iPod-ikonet vises i iTunes, skal du vælge det. Klik på fanen Podcasts, og gør derefter et af følgende: Hvis iPod automatisk skal opdateres med alle podcasts i Podcast-spillelisten, skal du vælge "Synkroniser". Du føjer podcasts til iPod manuelt ved at fravælge Synkroniser og trække podcasts eller podcastepisoder fra spillelisten Podcasts til iPod-ikonet i iTunes-vinduet (under Enheder). Hvis du føjer podcasts til dit iTunes-bibliotek, før du afmonterer iPod, skal du, efter at du har synkroniseret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2010 Dette finder man under fanen hjælp i itunes: Føje podcasts til iPod Podcasts er radio- eller tv-udsendelser, du kan overføre til din computer fra Internet. Du kan overføre og abonnere på gratis podcasts i iTunes Store. Hvis du har en iPod shuffle, en Motorola-telefon med iTunes-funktion eller en musikafspiller fra en tredjepart, kan du kun føje podcasts til enheden manuelt. Med andre iPod-modeller kan du indstille iTunes til automatisk at synkronisere podcasts på din iPod og din computer. Du kan kun føje videopodcasts til din iPod, hvis den er udstyret med videofunktion. Du føjer podcasts til iPod på følgende måde: Slut iPod til computeren. Når iPod-ikonet vises i iTunes, skal du vælge det. Klik på fanen Podcasts, og gør derefter et af følgende: Hvis iPod automatisk skal opdateres med alle podcasts i Podcast-spillelisten, skal du vælge "Synkroniser". Du føjer podcasts til iPod manuelt ved at fravælge Synkroniser og trække podcasts eller podcastepisoder fra spillelisten Podcasts til iPod-ikonet i iTunes-vinduet (under Enheder). Hvis du føjer podcasts til dit iTunes-bibliotek, før du afmonterer iPod, skal du, efter at du har synkroniseret Men når jeg synkroniserer opdaterer den ikke mine nye podcast på ipod og når jeg pröver at träkke manuelt (drag and drop) fra podcast til iPod.ikon kommer der et lille forbudtskilt, så jeg ikke kan droppe!!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Katrin 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2010 Hm, så ved jeg det ikke. Kan kun forestille mig at det ville være et problem hvis det er en ny ipod, som ikke er tilknyttet dit itunes bibliotek... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2010 Hm, så ved jeg det ikke. Kan kun forestille mig at det ville være et problem hvis det er en ny ipod, som ikke er tilknyttet dit itunes bibliotek... Måske derfor...... Eller rettere sagt har dowloaded til den för, men flyttede bibliotek til anden PC og har har flyttet alle mine sange dertil, hvilket fungerede fint, men kan ikke få podcast over på IPOD Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites