MichelSmith 10 Anmeld indhold Skrevet March 4, 2010 Hey. Jeg bor i øjeblikket i dk, men vil gerne flytte til malmø af mange grunde. Oprindeligt havde jeg fundet noget i bunkeflo, men da jeg så hvor mange penge man spare ved at finde noget længere inde gik jeg væk fra det. Har fundet noget som hedder Serenadgatan 29, og de 2 svenskere jeg kender som bor i malmø siger det et ok sted. Et stille sted. Lejligheden ligger på 17 av 17 etage så udsigten er super fed! Man kan se øresundsbroen og det hele. Men ville egentligt hører om det nu også er et godt sted? Det er ikke bagdad som omkring rosengård området? Skal til fremvisning på søndag så det bliver spændende. Og om der ikke er nogen danskere som bor i Serenadgatan 29?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2010 Vi bor i en af de mange små bygninger der ligger omkring de 6 høje huse Selve området er udemærket, der ligger en lokal-købmand i et af højhusene som har et udemærket udvalg og netto er 300-400m væk Det er tæt på motorvej, tæt på broen og ikke langt til svargertorp Personligt ville jeg helst ikke så højt op, men det er jo forskelligt fra person til person.... Vil tro at der bor en 20% danskere i området..... vil mene området er sådan lidt valby-agtigt når nu du sammenligner rosengården med nørrebro..... et ok alternativ til bunkeflo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2010 bor selv lige ved siden af højhusene .. og kan varmt anbefale området.. jep, der bor en del dansker.. så der altid hjælp at hente hvis du skulle have brug for noget hjælp.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2010 Jeg bor på serenadgatan 23, også på 17. sal, jeg kan ikke på siddende rumpet komme på noget skidt at sige om området, mest negative jeg kan komme på, er at det lokale pizzaria nede i lindängen centret har udviklet sig til lidt af et værtshus :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2010 vil mene området er sådan lidt valby-agtigt når nu du sammenligner rosengården med nørrebro..... et ok alternativ til bunkeflo Lige med den forskel, at der ikke hopper vilde kaniner rundt i Valby ;) Almvik minder lidt om Københavns Vestegn, da Malmö er en meget grøn kommune, dvs. godt med parker, gang- og cykelstier o.lign. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KlingKlong 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2010 Er det eje eller leje bolig derude? Vi lejede engang 2. hand af nogen derude, og dem vil jeg gerne advare imod de var virkelig nogen snydere. Ellers er området rigtigt dejligt og ret centralt faktisk tæt på både motorvej og toget i Svågertorp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jensren 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2010 Har boet her i ca.7 år.Velfungerene forening.Bor i laghus .Husk at ved bostadsret står man selv for den indvendige vedlige holdelse,vi har i foreningen en mand ansat fixer Per til den nette pris af 100kr pr time,som lägges på afgiften.Er til rådighed med flere oplysninger hvis dette önskes. MVH:Jens i Almvik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mbo212 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2013 Har boet her i ca.7 år.Velfungerene forening.Bor i laghus .Husk at ved bostadsret står man selv for den indvendige vedlige holdelse,vi har i foreningen en mand ansat fixer Per til den nette pris af 100kr pr time,som lägges på afgiften.Er til rådighed med flere oplysninger hvis dette önskes. MVH:Jens i Almvik. Har du et nummer til fixer Per? vi skal til og flytte ind på Serenadgatan 29 og kunne godt tænke og få lavet noget arbejde i lejligheden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2013 Tip: Jens Ren har ikke været logget ind siden 2010 så forvent ikke at han svarer :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2013 Har du et nummer til fixer Per? vi skal til og flytte ind på Serenadgatan 29 og kunne godt tænke og få lavet noget arbejde i lejligheden. Tjenesten er vist opsagt, men der er muligvis kommet en anden. Hvis der er, hænger der en seddel i jeres opgang med tlf-nummer osv. ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mbo212 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2013 Ja der blev sat en seddel op for faa uger siden, den lokale kobmand tilbyder den samme service. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites