Junkeren 10 Anmeld indhold Skrevet February 26, 2010 Politiet stod der igen her fredag morgen og fangede højresvingerne på motorvejsrampen. Jeg var der ca kl. 8:40 og holdt som nr 4-5 i køen. Nåede næsten at dreje, inden jeg så betjenten som stod og vinkede. Så ud til at der var godt proppet nede ved ishuset - nogen her der blev stoppet??? Lagde mærke til at den ene betjent står og gemmer sig bag plankeværket indtil der bliver grønt. Så farer han ud som en anden BS. Politiet passer selvfølgelig bare deres arbejde. Men dybt crazy, at man skal brænde det ekstra benzin og spilde 2-3 minutter hver eneste morgen på at køre ned forbi Netto-rundkørslen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2010 Jeg læste i lokalavisen for området, at det er blevet vedtaget i byrådet at der skal tillades højresving. Der skal dog laves noget ombygning af vejen, men det bliver spændende at se hvornår de går i gang. Bare mærkeligt at politiet spilder deres resourcer på at checke noget, som snart bliver lovligt. Mvh Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2010 Men dybt crazy, at man skal brænde det ekstra benzin og spilde 2-3 minutter hver eneste morgen på at køre ned forbi Netto-rundkørslen. Ja det er sgu crazy Iøvrigt spilder man op imod 10 minutter alt efter, hvornår man kommer på stedet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2010 Jeg læste i lokalavisen for området, at det er blevet vedtaget i byrådet at der skal tillades højresving. Gode nyheder. Det kan da heller ikke være så svært at lade folk komme kortest muligt fra A til B. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2010 og taxier og busser til lufthavnen er mega irriteret over den trafik prop der opstår blandt andet pga alt for mange biler. Så fedt de laver højre sving tilladt. Har kun fået 3 bøder gennem tiden og jeg gør det hver dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2010 Også fuldkommen hjernedødt som det er idag. Ydermere ville det være endnu dummere at beholde forbuddet eftersom Danmarks Akvarium kommer til at ligge lige svinget fra 2013. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim79 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2010 Jeg tror at alle hurtigt kan blive enige om at det er et tåbeligt forbud. Vejen bør bygges en smule om så svinget ikke er så hårdt (folk sæter hastigheden MEGET ned når de skal dreje). Og så skal det gøres lovligt at dreje så folk kan lære at blinke af så vi andre kan se at de drejer (ja jeg drejer selv der hver dag. Men jeg blinker også af. Din bøde bliver ikke større af at du blinker.). Jeg synes dog at det er forståeligt nok at de holder razia der. Det er t sted hvor de ved at måske 70 - 80% af alle som kommer fra broen og skal den vej bryder loven. Det er stadig en lov. Så politiet skal håndhæve den og forsøge at få os til at stoppe med det.. Desuden er der sikker gevinst for bødekassen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2010 Gode nyheder. Det kan da heller ikke være så svært at lade folk komme kortest muligt fra A til B. Skrev de noget om fra hvornår? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2010 Har fundet et forslag til kommuneplan vedr. Den Blå Planet (Danmarks Akvarie). På side 19 findes dette der interesserer os: Tilslutningsanlæg nr. 15/16 ved Øresundsmotorvejen Alternativ 3 beskriver ændringer ved tilslutningsanlæg 15. Dette er en forudsætning for en hensigtsmæssig trafikafvikling fra Øresundsmotorvejen til Amager Strandvej. Tilslutningsanlægget til Amager Strandvej skal udbygges til to venstresvingsbaner for trafik kommende fra Sjælland og en højresvingsbane etableres for trafik kommende fra Sverige samt mindre ændringer i signalstyringen. ________________________________________________________________________ Lignende kan læses adskillige steder gennem hele forslaget der kan læses her: http://soap.plansystem.dk/pdfarchive/12_1313326_PROPOSAL_1257237084025.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2010 De stod der sørme igen her til morgen... Der var dog en strisser der vadede rundt på den forkerte siden af muren da vi kom kørende - så gav det lidt sig selv at man ikke lige tog den til højre ;) Syntes de skulle komme igang og få etableret den højresvingsbane - der er oplagt plads til den og man vil endda kunne få en masse igennem med grøn-pil hvor der er grønt mod lufthavnen fra Amager strandvej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2010 De stod der sørme igen her til morgen... Der var dog en strisser der vadede rundt på den forkerte siden af muren da vi kom kørende - så gav det lidt sig selv at man ikke lige tog den til højre ;) Jeg kom rundt til højre v 8.30 tiden i morges, inden jeg opdagede dem. Det samme gjorde en kollega lidt tidligere. Ingen af os blev stoppet - måske Pannerne selv har indset hvor tåbelig en indretning det lyskryds er ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2010 Jeg er nu også kørt forbi flere gange hvor de var der uden at blive stoppet, men i dag hvor der konkret stod en panser midt på plænen foran muren tænkte jeg at det var så liiiiige frækt nok at dreje :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites