Toft 0 Anmeld indhold Skrevet February 24, 2010 Er der nogen som kan anbefale et godt sted at købe en skorsten til en brændeovn, som efterfølgende også skal monteres af en pro? Skal lige nævne at Skurups Brasvärmebutik IKKE er inde i billedet, da jeg selvfølgelig har snakket med dem først. Men efter som jeg ikke køber min nye brændeovn hos dem, men blot er interesseret i at de kommer med en skorsten og monterer den, ja så har jeg fået en latterlig høj pris af dem, som nærmest signalerer at jeg skal gå et andet sted hen. Han (Klaus) var også ved at falde bag over i forretningen idag, da jeg viste ham sort på hvidt hvad jeg kunne få den svensk-producerede brændeovn til i DK - ja Skurups Brasvärmebutik's "tilbud" på den brændeovn jeg vil have, er mere end 30% dyrere end det tilbud jeg har fået i DK Så den besparelse jeg tjener på at hente ovnen i DK, den ville han åbenbart have i form af en peberet pris på skorsten + montering, antager jeg. Ellers en flink fyr, bortset fra det. Så ja, nu søger jeg et godt alternativ, som kan komme med en skorsten og smide den op :) Vil også lige pointere, at hvis de fantastiske orakler der findes her på sitet, som har en mening (ikke nødvendigvis viden) om "alting", ikke har andet at komme med end hvorfor jeg ikke bare monterer skorstenen selv for det er nemt og billigt bla-bla, så er det nok nemmest de sparer krudtet til en anden tråd, da de heldigvis ikke ved en skid om mit hus og hvordan skorstenen er nød til at blive monteret :th2: Nogen der har god erfaring med andre, ala Skurups Brasvärmebutik? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Hvorfor Hvorfor monterer du den ikke bare selv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 Hmm Hvorfor har han ikke været herinde med en eller anden forbandet smiley:lol:Hvorfor monterer du den ikke bare selv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Hvorfor monterer du den ikke bare selv? Spøg til side, Toft. Lykkedes det dig at finde nogle flinke (og billige) skorstensfolk? Skal selv bruge assistance om et halvt års tid (seneste elregning lyder på 4600,- ), så jeg hører gerne om dine erfaringer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2010 Jeg er også meget interesseret, da jeg også skal have en brændeovn installeret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites