larsk 14 Anmeld indhold Skrevet February 22, 2010 http://apps.facebook.com/polldaddy-polls/?view=poll&id=2724496 Så man kan holde off-season ventetiden ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2010 Man kan jo starte med at sortere Villeneuve og Senna fra, for de var ikke gode nok til at holde sig i live på en racerbane. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2010 Man kan jo starte med at sortere Villeneuve og Senna fra' date=' for de var ikke gode nok til at holde sig i live på en racerbane. [/quote'] Vældigt interessant synspunkt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=1BzSSfJ7Gpw Et eksempel på hans gudsbenådet køreteknik.... Jeg må minde dig om at en af dem han overhaler er Schumacher.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=1BzSSfJ7Gpw Et eksempel på hans gudsbenådet køreteknik.... Jeg må minde dig om at en af dem han overhaler er Schumacher.... Schumacher..... som i 'manden der har vundet mere end hver 3. løb han har deltaget i'? Senna, stort menneske og stort hjerte, ja. Men bedste formel 1 kører all-time, nej! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2010 Ja....man skal jo se på det niveau af kørere der omgiver en mester.... Der var Skomageren og så alle amatørerne.... Ingen specielt fantatiske kørere imellem. Schumacher..... som i 'manden der har vundet mere end hver 3. løb han har deltaget i'? Senna, stort menneske og stort hjerte, ja. Men bedste formel 1 kører all-time, nej! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2010 og apropos at mindes afdøde motorsportstjerner på en ærefuld måde.... :th2: Artikel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2010 og apropos at mindes afdøde motorsportstjerner på en ærefuld måde.... :th2: Artikel*ahh* "If in doubt...flat out!" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2010 Synes bestemt du skal lukke røven Nils..... Ayrton Senna var den største og det var bestemt ikke hans fejl at han fik en skæbnesvanger defekt på Imola d 1/5 1994..... Det klæ'r dig bestemt ikke at latterliggøre døde mennesker på den måde! Manden kom fra slummen og brugte en stor del af sin formue på fattige mennesker i Brasilien.... Efter min ydmyge mening, en af de største personligheder i F1 nogensinde. Lidt for skarp tunge der, at han omkom på banen gør ham ikke til en dårligere køre, dengang var grænsen mellem liv og død hårfin. Hvde ikke været Skomagerens sikkerhedscelle, havde han siddet i en kørestol den sidste halvdel af hans karriere!! Debatten her er om det er personligheden eller de sportslige resultater der gør en stor kører.....eller hvor mange kvinder de har nedlagt, så er det vist Irvine, eller var han bare den sidste playboy i F1? Men om det er sporten, personligheden eller antal scoringer. Det er op til øjnene der ser, både Senna og Skomageren er personer der har haft stor betydning for sporten......Irvine har været min inspirationskilde :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2010 Hej Gio Gider ud ikke pille Rikkes personlige diskussion ud af tråden med start fra frisproget ('luk røven'), og de kommentarer det affødte? ------------ Jeg ville gerne tilbage til en snak om førere og deres kvalifikationer. I dag er der vel 3 grundsten i en komplet formel1 fører: 1)kørerevner, 2)ambassadør for sine sponsorer 3)feedback til dem der udvikler ekvipagen At 2) er gået hen og fylder mere er lidt trist, men en naturlig følge af prisen på at køre formel1, og det er da en særlig evne at kunne stå og smile sammen med et tågehorn, der tilfældigvis eer chef for et firma med klistermærke på vognen, 5 minutter før man skal ud og holde en gennemsnitsfart på 200 km/t i 2 timer. Ikke alle kørere har den evne. Og 3) er stadig sjælden, og på 2010 gridden er der vel kun 2 som beviseligt i væsenlig grad kan deltage i at udvikle deres bil (Schumacher og Alonso), men mange giver sikkert godt feedback, uden at styre retningen. Og 1) er vel oplagt, og det eneste som gælder over tid, hvis man skal sammenligne fangio og schumacher. Evnen som chauffør er vel den eneste som gælder på tværs af tid? Og selvom et godt hjerte er fint, så er det de store bedrifter, som efterlader én med beundring. Evnen til at køre en dårlig bil godt, var netop Jim Clarks store talent, og evnen til ikke at tænke på risiko og frygt er stadig afgørende. Se bare Kimi, som vinder på de svære baner, men som ikke kan de 2 ovennævnte ting, og som ikke har held med at være i de rette biler når de topper. Jeg tænkte dog, da jeg så afstemningen, at der manglede nogle. Emmerson Fittipaldi, som efter 2 verdensmesterskaber skiftede til sin brors håbløse hold, og jacky Ixkc, som godt nok aldrig (?) blev verdensmester i F1. Og sådan er der flere, man også kommer i tanke om. Jeg har stadig ikke stemt, selvom jeg har en række favoritter. Det bliver nok aldrig muligt at træffe valget, fordi så meget var forskelligt, både modstanden og vilkårene på den tid. men sjovt alligevel at tænke på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2010 Jeg synes egentlig også lidt man glemmer Mika Häkkinen den 2. finske kører, som blev verdensmester. Nogle af de løb, hvor ham og Schumacher kæmpede mod hinanden var meget underholdene. Min personlige holdning er, at ihvertfald Alonso og Button er kørere, som på mere eller mindre heldig vis er blevet verdensmester. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Jeg synes egentlig også lidt man glemmer Mika Häkkinen den 2. finske kører, som blev verdensmester. Nogle af de løb, hvor ham og Schumacher kæmpede mod hinanden var meget underholdene. Min personlige holdning er, at ihvertfald Alonso og Button er kørere, som på mere eller mindre heldig vis er blevet verdensmester. Jeg kunne også lide Mika, men all-time, det synes jeg nu ikke han var. Virkede mere som en god kører, som havde det rette materiel. Som Button sidste år. Og jeg holder meget af button. Han har de blødeste hænder på rattet og smyger sig igennem, men han kan kun når bilen er på toppen. Når der er modgang og dårlig bil, så er han ikke meget at imponeres af. Man kan også se at han ikke skiller sig markant ud fra sin makker. Lidt det samme med Mika, som måtte have hjælp til at overhale kollegaen Coulthard og få point nok. Når man siger All-time så kan man jo også se på hvordan de markerer sig uanset udstyret i forhold til makkeren i samme ekvipage. :th2: Igen så mener jeg at de bedste også kan udmærke sig i en dårlig vogn. Og der er så forskellen på alonso og Button. Alonso har altid og meget overbevisende, og trods dårligt udstyr, udklasset sin makker. Og hvergang han er startet sæsonen i en dårlig bil, så er den blevet markant bedre over sæsonen og konkurrencedygtig sidst på året. Det kommer at ske igen, nu hvor han overtager Kimi's sæde i en ferrari, som var tabt på gulvet i 2009. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Jeg kunne også lide Mika, men all-time, det synes jeg nu ikke han var. Virkede mere som en god kører, som havde det rette materiel. Som Button sidste år. Og jeg holder meget af button. Han har de blødeste hænder på rattet og smyger sig igennem, men han kan kun når bilen er på toppen. Når der er modgang og dårlig bil, så er han ikke meget at imponeres af. Man kan også se at han ikke skiller sig markant ud fra sin makker. Lidt det samme med Mika, som måtte have hjælp til at overhale kollegaen Coulthard og få point nok. Når man siger All-time så kan man jo også se på hvordan de markerer sig uanset udstyret i forhold til makkeren i samme ekvipage. :th2: Igen så mener jeg at de bedste også kan udmærke sig i en dårlig vogn. Og der er så forskellen på alonso og Button. Alonso har altid og meget overbevisende, og trods dårligt udstyr, udklasset sin makker. Og hvergang han er startet sæsonen i en dårlig bil, så er den blevet markant bedre over sæsonen og konkurrencedygtig sidst på året. Det kommer at ske igen, nu hvor han overtager Kimi's sæde i en ferrari, som var tabt på gulvet i 2009. Alonso er bare en tudeprins af format:sick: Min stemme gik til Senna, men som mange siger der er altid svært, præcis som at diskutere verdens bedste fodbold spiller gennem tiderne. Man må vælge sin egen favorit også ellers respektere andres favoriter.......dog nogen mere end andre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Alonso er bare en tudeprins af format:sick: Jeg vil godt lige, til citat, sige at jeg IKKE er Alonso-fan, og ikke ville stemme på ham. Men mener at man må respektere manden for de successer han rent faktisk har Button var min favorit hele 2009 (got the T-shirt), også fordi han fastholdt en ydmyghed og en glad tilgang, selv da det kneb. Men det gør ham ikke til en all-time fører, at han er et fint menneske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites