Jump to content
Liam´s

Billigste strøm i Helsingborg området??

Recommended Posts

Er der nogen der ved om kundkraft.se altid kan gøre det billigere end man selv kan ved at sidde og rode rundt inde på elskling.se? Nils? :)
For det meste får man Sveriges billigste el via Kk, men der er ingen garanti. Det vil i givet fald være meget lidt, der skiller. Hvis man vil være en nærig, smålig og geskæftig el-forbruger, der hele tiden følger tilbudene fra alle selskaber og skifter, hvis nogen bliver billigere, så vil jeg tro man kan få lige så billig el, som Kundkraft kan skaffe en. Hvis man hellere vil have en stedfortræder til på ens vegne at være en nærig, smålig og geskæftig el-forbruger, der hele tiden følger tilbudene fra alle selskaber og skifter, hvis nogen bliver billigere, så man kan bruge tid på andre hobbies, så kan man med fordel vælge Kundkraft. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
For det meste får man Sveriges billigste el via Kk, men der er ingen garanti. Det vil i givet fald være meget lidt, der skiller. Hvis man vil være en nærig, smålig og geskæftig el-forbruger, der hele tiden følger tilbudene fra alle selskaber og skifter, hvis nogen bliver billigere, så vil jeg tro man kan få lige så billig el, som Kundkraft kan skaffe en. Hvis man hellere vil have en stedfortræder til på ens vegne at være en nærig, smålig og geskæftig el-forbruger, der hele tiden følger tilbudene fra alle selskaber og skifter, hvis nogen bliver billigere, så man kan bruge tid på andre hobbies, så kan man med fordel vælge Kundkraft. :)
Ja, det er jo en stor fordel, at man ikke selv skal huske at kigge efter hvor det gode tilbud er lige for tiden... Jeg synes bare, jeg har svært ved at læse, hvordan det kører med Kk... Hvis man tilmelder sig og fx. binder sig for et år, får man så ændret prisen løbende til det bedre eller har man så bundet sig for et år til den pågældende pris? Omvendt - hvis man tilmelder sig og vælger rørlig, forhandler Kk så ny, bedre pris hver måned? Sådan opfatter jeg det, men jeg synes ikke jeg kan finde det konkrete svar (eller også fatter jeg ikke nok svensk - det er nok mere det...!) :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aftalerne, som Kk indgår på ens vegne med leverandørerne, løber et år ad gangen for variabel pris. Fastprisaftaler kan man vælge med et, to eller tre års binding. Den variable pris udgøres af gennemsnitsprisen på elbørsen Nordpool, der beregnes hver måned, plus et tillæg pr. kw. Nordpoolprisen er den samme for alle el-kunder uanset leverandør, men leverandørerne konkurrerer på så lavt tillæg ("påslag") som muligt. Dette tillæg fastlægges altså for et år ad gangen. Hope it helps. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lavede en aftale med kundkraft. De råede mig til at køre videre på eon fra 1/4 til 1/5 da kundkraft så ville forhandle pris her den 17/3 og ville kunne gi mig en go pris til start den 1/5. Jeg lavede en 1 årig variabel aftale, tak for hjælpen herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites