larsk 14 Anmeld indhold Skrevet February 19, 2010 Det synes umuligt at loade 'blogs' fra forsiden, den refresher bare siden. Og populære links giver en fejlmeddelelse af typen "The page you tried to access does not exist on this server. This page may not exist due to the following reasons ..." Og "Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required './global.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/content/s/c/a/scanianet/html/links/links_global.php on line 47" Noget tyder på at dele af forumet er på en server, som står stille, eller en db, som er væltet? :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2010 Det synes umuligt at loade 'blogs' fra forsiden, den refresher bare siden. Og populære links giver en fejlmeddelelse af typen "The page you tried to access does not exist on this server. This page may not exist due to the following reasons ..." Og "Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required './global.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/content/s/c/a/scanianet/html/links/links_global.php on line 47" Noget tyder på at dele af forumet er på en server, som står stille, eller en db, som er væltet? :( Næ, det er fordi de links ikke er en del af blog systemet og ikke fjernes når man fjerner dette, men skal fjernes manuelt og det har jeg ikke lige fået taget mig sammen til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2010 Næ' date=' det er fordi de links ikke er en del af blog systemet og ikke fjernes når man fjerner dette, men skal fjernes manuelt og det har jeg ikke lige fået taget mig sammen til.[/quote'] Betyder dit svar at du har nedlagt link-delen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2010 Betyder dit svar at du har nedlagt link-delen? Ja, det virker ikke mere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2010 Ja' date=' det virker ikke mere.[/quote'] Jow....det lykkedes da alligevel. http://www.sunddebat.com/links Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites