bananas 14 Anmeld indhold Skrevet February 16, 2010 Det er sgu alligevel imponerende tumpet dette her. 10 millioner pund vundet i Lotto-gevinst. Hvis de var blevet placeret og spenderet bare lidt fornuftigt kunne et almindeliget menneske have levet i sus og dus af investeringsafkastet alene på ½ milllion pund (ca. 5 millioner kroner) om året til sine dages ende. Men idioten har formøblet alle pengene på kun 7 år. Det er et månedligt forbrug på over 1 million kroner om måneden!!! http://www.newsoftheworld.co.uk/scottish/scottish_news/722210/Former-dustman-is-penniless-after-blowing-nearly-10million.html (på engelsk - sorry!) Godt nok er det en fri verden vi lever i, men her ville jeg ønske at jeg havde frihed til at slå manden! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hvalen 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Han ser heller ikke for kvik ud. DRUGS, GAMBLING and 2,000 HOOKERS!!! Dejlig dreng! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Godt nok er det en fri verden vi lever i, men her ville jeg ønske at jeg havde frihed til at slå manden! x2 siger jeg bare! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Ka kun sige een ting: " Håber han har nydt det" Sikke en kold tyrker der følger efter. Tror ikke han behøver læse tråden om at finde en god bank!! Misundelig, Tja lidt. Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Fantastisk :) Et eller andet sted så synes jeg sgu det er smukt at han gør det. Det giver trods alt en eller anden form for yderpunkt man kan måle sig imod. Meget kan man sige, men han gav den gas :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Gad vide om han brugte gummi.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites