macpack 10 Anmeld indhold Skrevet February 16, 2010 Hej øresundsbrugere, Hvilken svømmehal kan i anbefalde her i Malmø.? Jeg har googlet lidt og fundet frem til: http://www.aqvakul.se/ Er den evt. noget i kan anbefalde.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dorthepigen 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Skal du svømme? for så vil jeg ikke anbefale aquakul, skal i "lege" så er den ok, men ret gammel. Hvis du skal svømme ligger der en i arlöv tror jeg det hedder, det er en 50 m bane. Og så ligger der en nede på västra hamnen, det er 25 m. vandet er lidt grumset men det er ok. Jeg ved at der ligger nogle flere rundt omkring, men jeg har ikke været der endnu. :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Fortæl, fortæl om Arløv. Har du en nærmere adresse? Eller et navn på hallen? Er det kun 1 bane? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Burlövbadet Badhusvägen 5 23237 Arlöv De har 8 baner, de 4 er som regel til motion og resten er til klubsvømming. Det koster 45 kr og komme ind Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2010 Kolla också Kockum Fritid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2010 Hvad med lindängsbadet? Det er vel temmelig tæt på, hvis du bor i Almvik... Mener også det er 50 m bassin, har aldrig svømmet der, men har da set friluftsbassinet fra kanten:) Det er ikke nyt, men vand er vel vand eller er der specielle krav du stiller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites