tReaX 10 Anmeld indhold Skrevet February 15, 2010 Hej, Er der nogen der går derude eller har gået? Vi ville gerne have vores hvalp på kursus hos dem. Jeg kan se at de på torsdag har indskrivning til lydighed og rally, men jeg kan bare ikke se hvornår de kører kurset eller jeg kan se at de i øjeblikket kører lydighed 1, hvilket er der hvor han skal gå. Laver de så ny indskrivning når de starter nyt hold op? Jeg ved godt at en mulighed er at vi bare møder op på torsdag, men da jeg egentlig gerne selv ville være ude at træne der, så ville jeg gerne vide det på forhånd. Jeg har forsøgt at sende en mail til dem, men desværre uden svar. Hvis nogen kan læse sig frem til det på deres hjemmeside, må de gerne hjælpe. http://www.oxiebk.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2010 Kender ikke Oxie Bhk, men jeg kan da fortälle dig hvordan det foregår i Skurups bhk:) (og det hele står under "kurser" kan jeg se) Du SKAL dukke op på inskrivningsdagen (I skurup har de ventelister, så der mailer man og får brev om hvornår kurset körer, hvis man har fået plads og derefter dukker man op på inskrivningen) og der kan du se hvornår kurset körer og du kan tilmelde dig der, da de ikke körer med ventelistesystem. Kurserne körer terminsvis (i Skurup 10 uger, 1 aften/uge) og begynder nu her sidst i marts/först i april. Ofte skal man ha gået visse kurser for at benytte sig af deres faciliteter selv og/eller ha gået visse kurser for at komme til andre kurser (eller til optagelsespröve -dette gälder ihvertfald i Skurup for at gå agility). Det er ofte forskelligt hvilke kurser de kan få op at köre hver termin, eftersom instruktörerne er frivillig arbejdskraft. Håber det var lidt hjälp... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Tak for beskrivelsen SanneJ :th2:, nu har de så fået opdateret deres kalender, så det ser ud til at vi skal til indskrivning på torsdag, selvom vi ikke har nogen hund endnu, men vi når at få ham inden første træning, så det er perfekt :) Og derudover har de svaret på min mail, jeg har så ret svært ved at have vaccinationspapirer med på ham, men dem må jeg så vise efterfølgende. Og den dejlige sne har gjort at de har rykket start på deres kursus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites