Jump to content
michael k

hjemmeside program

Recommended Posts

nogen der kan anbefale et program som er meget let at bruge til at lave hjemmesider .. og hvor man samtidig kan lave ok sider
Du kan også benytte det designværktøj der tilbydes på One.com såfremt du benytter dig af deres webhotel. Jeg har brugt dem til to hjemmesider og vil gerne anbefale hjemmesiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis Mac: Coda! Dreamweaver er ganske godt, men koster en formue, især hvis det kun er til hobby brug. Er man purist, så er det dog noget snavs... mage til slam den producere skal man lede længe efter :sick:
Jeg synes nu at man i sidste ende får ret så pæn kode med Dreamweaver. Den skriver og assisterer én fint med XHTML, XML og CSS. \Tom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stakkel :sad:
Jeg synes bestemt Brulfen's side om deres hyggelige torp er fuldt ud seværdig, og gør det den skal. Jeg sad og fik trækninger i fiske-fingeren og længsel efter svensk sommernat. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps :) Men det var nu heller ikke selve siden og indholdet....for det er i sig selv fint nok. Men bare det at det er en mono.net og den reklamerer for sig selv.... Det kan jeg ikke få ind i min fede knold at man vil ha' og ikke gider smide den ud på eget domæne...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dreamveawer er rimelig godt. Skal den bare laves i html kunne html.dk og notepad anbefales. Men hvis den skal lidt mere kunne et cms måske være vejen frem? joomla bruger jeg selv. Det er gratis og har maser af gode gratis moduler og plugins. Men wordpress, drupal eller blogger skulle også være ret lette at have med at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites