Hammarborg 10 Anmeld indhold Skrevet February 13, 2010 Heysan folkens. Nu har jeg siddet og læst det ene link efter det andet, uden at blive meget klogere end jeg er i forvejen! :th2: Sagen er denne: Købte en hvalp fra venner i polen da hunden var 3 måneder gammel, fik hende indført i dk, og gik igang med at få taget alle ting som ville gøre hun blev lovlig så jeg kunne tage hende frem og tilbage fra sverige til dk altså to vacciner, blodprøve og til sidst ormekuren, det var 5 hårde måneder. Nu er jeg kommet dertil hvor jeg vil gerne sætte hende i doggy day care i malmö da jeg ikke synes hun skal med hverdag, og får smidt i hoved af dem at hun skal have svensk pas for at få hende passet der, og der går jeg lidt i baglås, kan det virkelig være rigtigt? Alt er 200% i orden med hende når det kommer til papir osv, selv på broen synes de sq at det er bare top i orden. Så hvordan får jeg så det svenske pas og svensk forsikring? Nogle siger til mig hun skal gå igennem en del prøver for at få det svenske pas og ikke mindst den svenskeforsikring? På Jordbruksverket siger de kun at hun skal være mærket og med chip, det hjælper mig sq ikke meget for det er hun da selvklart. Hun er 8 måneder nu blot til info. Håber på lidt hjælp her, da info omkring lige netop pas for en hun over 3 måneder er meget sparsomt. Takker på forhånd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2010 du sender bare en registreringsblanket med chipnummer osv til JBV så bliver hunden regget i sverige .. derefter kontakter du en veterinär tager hundepasset og alle papirer med og så bestiller de et svensk hundepas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites