M&T 10 Anmeld indhold Skrevet February 10, 2010 Jeg ved ikke hvorfor min tråd fra i går blev lukket. Måske var det fordi der var en der postede et link til en internetshop. Men det jeg leder efter er altså en fysisk butik at gå på opdagelse i. Ellers havde jeg nok heller ikke skrevet det skulle være i Malmø eller omegn. Så hvis der er nogen der kender til sådan en god butik, gerne med et stort udvalg i moderne lamper, så smid lige et tip. Vi skal ud og finde noget spots (ikke indbygning) og nogle loftslamper. Og vi vil altså gerne kunne se dem IRL inden vi køber. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2010 Jeg syntes Black Room, på friisgatan har nogle spændende møbler og lamper... http://br.tridots.com/ Jasper Jeg ved ikke hvorfor min tråd fra i går blev lukket. Måske var det fordi der var en der postede et link til en internetshop. Men det jeg leder efter er altså en fysisk butik at gå på opdagelse i. Ellers havde jeg nok heller ikke skrevet det skulle være i Malmø eller omegn. Så hvis der er nogen der kender til sådan en god butik, gerne med et stort udvalg i moderne lamper, så smid lige et tip. Vi skal ud og finde noget spots (ikke indbygning) og nogle loftslamper. Og vi vil altså gerne kunne se dem IRL inden vi køber. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&T 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2010 Den ser spændende ud. Er den dyr? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2010 Nej det syntes jeg egentligt ikke... Det er ikke IKEA priser, men det er heller ikke så dyrt som i Illums bolighus. Men igen, det er jo heller ikke klassisk design på samme måde som PH, AJ, C&E, PS osv... Havde selv kigget på disse Tom Dixon lofts-lamper, til 2500SEK stk.. Okay pris for noget der virker som håndværksmæssig god kvalitet. http://br.tridots.com/Product.aspx?ArticleID=113# Den ser spændende ud. Er den dyr? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2010 Min butik har det største og det fedeste udvalg. Det er ikke billige lamper hvis det er det i ude efter. Hos mig sætter man kvalitet og design før pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2010 Min butik har det største og det fedeste udvalg. Det er ikke billige lamper hvis det er det i ude efter. Hos mig sætter man kvalitet og design før pris. Hvis det er tilfældet, vil det være rart med et link, så man - med egne øjne - kan se, om man er enig ;) EDIT: Fandt linket i en anden tråd. Årsagen til, at den blev lukket - vil jeg tro - er, at der allerede er én aktiv tråd om emnet: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=18890 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2010 Det er ca 1/3 del af udvalget. Spøg efter adresse på showroom hvis det er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&T 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2010 Men du skriver da på din hjemmeside at du ikke har en fysisk butik. Men du har så et showroom? Er det der du har 1/3 af udvalget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2010 Mærkerne Illumina, Leucos, Morosini, Evistyle og Nemo Cassina kan ses i vores Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&T 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2010 Tak for det. Det vil vi overveje. Er der andre der kan anbefale nogle gode lampebutikker i Malmö og omegn? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2010 Miljögården ved Nova Lund har et stort udvalg af designlamper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites