Jump to content
Luggy

Fieldwork International AB - telefonsælgere from hell?

Recommended Posts

Hejsan Folks Nogen, der har erfaring med Fieldwork International AB (telefon 0455343804)? Trods hemmeligt telefonnummer formår dette firma at kime én ned flere gange hver aften. Har talt med dem én gang, men det blev vist mere opfattet som en invitation end et reelt nej tak. :rolleye: Et lille tips til dem der ikke ønsker at blive kontaktet af telefonsælgere: http://www.nix.nu/ :cool: /Luggy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hemmeligt nummer = læg en besked på svareren i mit univers. Og hvis man ikke lægger en besked, så er det A) ikke vigtigt eller B) telefonsælgere. Sidstnævnte har jeg ikke hørt fra i meget lang tid, efter jeg registrerede mig i nix.nu (som omtalt i en del tidligere tråde herinde)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

fortæl dem i en meget bestemt men ikke grim tone at hvis du hører fra dem igen vil der blive indgivet en andmeldese for chiakne/ forstyrrelse af privatlivets fred. det virker fortrinligt med dem der ringer gang på gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsan Folks Nogen, der har erfaring med Fieldwork International AB (telefon 0455343804)? Trods hemmeligt telefonnummer formår dette firma at kime én ned flere gange hver aften. Har talt med dem én gang, men det blev vist mere opfattet som en invitation end et reelt nej tak. :rolleye: Et lille tips til dem der ikke ønsker at blive kontaktet af telefonsælgere: http://www.nix.nu/ :cool: /Luggy
Jeg har en telefonsvarer fra B&O, hvor man kan lægge numre ind, som skal blokeres. Når de ringer, får de altid kun optagettone. Det er effektivt :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites