jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2013 OK, takker :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2013 Tror ikke han har en hjemmeside, men du kan finde ham her: http://ssl.delti.com/cgi-bin/stationssuche.pl?cart_id=72110100.121.15644&Cookie=&dsco=121&Monsuchen=1&Monart=&abzoll=&liste=1&offset=4&Details=1&pointonly=&zipRadiusTo=50&plz=27000&ort=&strasse=&MountID=4.71599 Eller her: http://www.lokaldelen.se/foretag/SKURUP/1971086/%C3%84ngadal+Bilar/ Kort sagt: Ängadal bilar 27492 Skurup Telefonnummer:: 0706944504 eller 0411-445 04 Var det nemt nok? Han er sgu ikke nem at få fat på. Har kimet ham ned siden tirsdag. Lagt to beskeder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2013 Han er sgu ikke nem at få fat på. Har kimet ham ned siden tirsdag. Lagt to beskeder.Der må være noget med numrene. Jeg benytter mig udelukkende af 070-6944504. Jeg afleverede min bil hos ham i onsdags efter arbejde, og snakkede med ham i går formiddags om de ting der skulle laves. Han er i fuld sving. Jeg bruger sms og mail (angadalbilar gmail.com), når jeg har nye opgaver til ham. Så plejer han gerne at ringe tilbage, når han lige får et overblik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2013 Han er sgu ikke nem at få fat på. Har kimet ham ned siden tirsdag. Lagt to beskeder. Jeg har også lagt et par beskeder til ham, uden at han vendte tilbage... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2013 Jeg har også lagt et par beskeder til ham' date=' uden at han vendte tilbage...[/quote']Jeg hører ham ad hvad der er los, og om han bare har for travlt e.l. (må så lige skubbe lidt til ham :th2:), når jeg skal ned og hente min bil senere i dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2013 Takker, Gio :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2013 Fik du hentet bilen og nævnt for ham, at vi er et par stykker, som forgæves har forsøgt at nå ham... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2013 Jeg kom desværre først derned efter lukketid - så bilen stod ude i gården, klar til afhentning. Så jeg fik ikke snakket med Morten denne gang. Beklager. @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2013 No problemo. Jeg prøver via mail. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2013 No problemo. Jeg prøver via mail.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
keno 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2013 Hvis Morten ikke tager Tlf så send ham en SMS eller mail. Det har virket når han ikke tager Tlf. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites