skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet February 8, 2010 Så lige at der er kommet Dansk bilværksted i Skurup. Ikke noget jeg kender til / eller kan anbefale. Bare info fra avisen: http://www.skanskan.se/article/20100207/SKURUP/702079953/1017/skurup/*/bilverkstad-pa-danska Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2010 Ser da interessant ud - ikke at jeg ville vælge dansk frem for svensk, bare for sprogets skyld. Jeg matcher på service,pris og kvalitet - det svenske sprog klarer jeg fint, og har ikke mødt en forhandler eller mekaniker, hvor man ikke kunne finde ud af hvad en del hed på de 2 sprog. Syns jeg kender hans navn dog, fra et eller andet sted.........kan ikke lige komme på hvad det skulle være. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2010 – Det bor säkert 1000 danskar i Skurups kommun. Och Morten Duus Nielsen tror att många av dem föredrar en dansk bilmekaniker. ELLERS TAK. Er yders tilfres med de svenske.. Har næsten kun dårlige erferinger med danske mekaniker. Kan nævne dem jeg kan anbefale på én hånd.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2010 Næh - det vil jeg nu også sige... At ligefrem vælge et værksted fordi der er en dansk mekaniker - er nu nok ikke lige noget der falder mig ind... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2010 Kan kun anbefale ham Jeg fik mine nye sommersutter på idag ude hos Morten i Ängedal, og det kan anbefales. Dels fordi Morten er med på Däck-onlines liste over værksteder som man kan få sendt dækkene til. og dels fordi han blot tager 500 sek for at montere alle 4 incl. afbalancering etc. Det blev gjort grundigt og pro, og så er Morten en rigtig hyggelig fyr at snakke med. :th2: Værkstedet kan det meste og Morten har en del erfaring med de 'tyske' mærker, så hvis man ikke hænger på mærkeværkstedet, så vil jeg sige man skulle snakke med Morten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2010 Kvaliteten på de svenske værksteder er under al kritik....og service er næsten et ukendt ord i Malmø. Skal man ha' service skal man væk fra de store byer....og kvaliteten hænger som regel sammen med niveauet af service osv.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2010 Jeg fik mine nye sommersutter på idag ude hos Morten i Ängedal, og det kan anbefales. Dels fordi Morten er med på Däck-onlines liste over værksteder som man kan få sendt dækkene til. og dels fordi han blot tager 500 sek for at montere alle 4 incl. afbalancering etc. Det blev gjort grundigt og pro, og så er Morten en rigtig hyggelig fyr at snakke med. :th2: Værkstedet kan det meste og Morten har en del erfaring med de 'tyske' mærker, så hvis man ikke hænger på mærkeværkstedet, så vil jeg sige man skulle snakke med Morten. Det ville være dejligt, og praktisk, med en hjemmeside eller et telefonnummer.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2010 Jeg fik mine nye sommersutter på idag ude hos Morten i Ängedal, og det kan anbefales. Dels fordi Morten er med på Däck-onlines liste over værksteder som man kan få sendt dækkene til. og dels fordi han blot tager 500 sek for at montere alle 4 incl. afbalancering etc. Det blev gjort grundigt og pro, og så er Morten en rigtig hyggelig fyr at snakke med. :th2: Værkstedet kan det meste og Morten har en del erfaring med de 'tyske' mærker, så hvis man ikke hænger på mærkeværkstedet, så vil jeg sige man skulle snakke med Morten. Nu er der så ingen ben i at skifte dæk(og 500 sek - det gør andre det også for :D) - vil hellere høre om nogen der har fået foretaget service, reperationer etc etc derude. Først der er en anbefaling aktuel - Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2010 Det ville være dejligt' date=' og praktisk, med en hjemmeside eller et telefonnummer....[/quote'] Tror ikke han har en hjemmeside, men du kan finde ham her: http://ssl.delti.com/cgi-bin/stationssuche.pl?cart_id=72110100.121.15644&Cookie=&dsco=121&Monsuchen=1&Monart=&abzoll=&liste=1&offset=4&Details=1&pointonly=&zipRadiusTo=50&plz=27000&ort=&strasse=&MountID=4.71599 Eller her: http://www.lokaldelen.se/foretag/SKURUP/1971086/%C3%84ngadal+Bilar/ Kort sagt: Ängadal bilar 27492 Skurup Telefonnummer:: 0706944504 eller 0411-445 04 Var det nemt nok? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2010 Nu er der så ingen ben i at skifte dæk(og 500 sek - det gør andre det også for :D) - vil hellere høre om nogen der har fået foretaget service, reperationer etc etc derude. Først der er en anbefaling aktuel - På den anden side havde jeg for en måneds tid siden behov for samme øvelse - det ville have været rart, hvis jeg allerede da havde vidst, hvad LarsK har skrevet her idag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2010 På den anden side havde jeg for en måneds tid siden behov for samme øvelse - det ville have været rart' date=' hvis jeg allerede da havde vidst, hvad LarsK har skrevet her idag :)[/quote'] Spørg og du skal få svar :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2010 Hvis man bare skal have fjerne dæk fra fælg, kommer det så til at koste det samme som et alm dæk skifte hos de fleste dæk centre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Finn 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2012 øv øv Tror ikke han har en hjemmeside, men du kan finde ham her: http://ssl.delti.com/cgi-bin/stationssuche.pl?cart_id=72110100.121.15644&Cookie=&dsco=121&Monsuchen=1&Monart=&abzoll=&liste=1&offset=4&Details=1&pointonly=&zipRadiusTo=50&plz=27000&ort=&strasse=&MountID=4.71599 Eller her: http://www.lokaldelen.se/foretag/SKURUP/1971086/%C3%84ngadal+Bilar/ Kort sagt: Ängadal bilar 27492 Skurup Telefonnummer:: 0706944504 eller 0411-445 04 Var det nemt nok? Nu har jeg været på dette værksted flere gange... dumt !! der kommer altid flere fejl efter bilen er færdig hos Morten !! Han er en super flink mand.. men en dårlig mekaniker, Jeg vil klart anbefale man IKKE bruger dette værksted Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2012 Nu har jeg været på dette værksted flere gange... dumt !! der kommer altid flere fejl efter bilen er færdig hos Morten !! Han er en super flink mand.. men en dårlig mekaniker, Jeg vil klart anbefale man IKKE bruger dette værkstedKunne du uddybe lidt mere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2012 Hva pokker er en Fræckaxelmanschett ? Fniz : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2012 Nu har jeg været på dette værksted flere gange... dumt !! der kommer altid flere fejl efter bilen er færdig hos Morten !! Han er en super flink mand.. men en dårlig mekaniker, Jeg vil klart anbefale man IKKE bruger dette værksted Jeg er stadig glad bruger af Mortens service, og jeg skal naturligvis ikke kunne sige at han aldrig laver fejl. Det væsentlige er vel om han retter dem, hvis de opstår? Jeg har ikke oplevet mangler ved hans arbejde, og jeg ved, at vi er mange tilfredse kunder, som kommer tilbage gang efter gang. No offence, men du melder dig ind her i forumet, og skriver som dit første (og foreløbig eneste) indlæg en klage over Morten, uden at gå i detaljer. Det virker måske ikke så troværdigt, når man ikke kender dig i forvejen, og du ikke underbygger din utilfredshed med forklaringer. Jeg ved, at Morten har haft et problem med en enkelt dansk kunde, men det var på grund af manglende betalinger, og Morten måtte til sidst afvise manden. Jeg håber ikke det er en sådan strid, der er baggrunden for dit indlæg? Nu vil jeg, som Gio, gerne vide hvad det er for problemer, du har haft med Morten? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2012 Jeg syntes også at en uddybning er på sin plads. Vi bryger også Morten, desvärre var vi länge om at göre det. Ärgeligt, livet som bilejer er godtnok blevet lettere nu:D Alle dem vi har anbefalet dertil og også supertilfredse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2012 Nu har jeg været på dette værksted flere gange... dumt !! der kommer altid flere fejl efter bilen er færdig hos Morten !! Han er en super flink mand.. men en dårlig mekaniker, Jeg vil klart anbefale man IKKE bruger dette værksted Der kom vist aldrig mere tilbage herfra. Så der var nok ikke hold i det! Har väret der igen idag, rigtig god fornemmelse at aflevere liget de! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2012 Ja - der var vist ikke meget krudt i dén kanon. Har et større job på bedding - og det regner jeg bestemt også med at lade Morten klare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2012 Synes at indlægget bør slettes. Ærgeligt for Morten at en enkelt idiots kommentar skal kunne findes på Google. Ved godt det sikkert er for sent. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2012 Synes at indlægget bør slettes. Ærgeligt for Morten at en enkelt idiots kommentar skal kunne findes på Google. Ved godt det sikkert er for sent.Selvom "Finn" ikke har svaret (han har ikke haft aktivitet herinde (eller været logget på) før og efter dette indlæg), så kan der jo sagtens tænkes at være mere til historien. Og fordi vi andre er her 'lidt oftere' :o , så er det jo ikke sikkert at Finn udøver samme online-frekvens. Og et enkelt negativt indlæg tror jeg ikke laver nogle hakker i lakken - og, som du siger, så har Google cache't indlægget for længe siden. Så det ville intet udrette. Så hellere bibeholde tråden i sin helhed, så eventuelt interesserede kan se sammenhængen (og de efterfølgende uforstående kommentarer på Finn's indlæg). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2012 Morten har en kanske god formodning om hvem "Finn" er! Larsk er inde på det rette spor. Vores lig holder weekend hos Morten, ganske trygt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2013 Jeg har tænkt mig at futte forbi Morten en af dagene og få et tilbud, men kan det passe at hans værksted ligger på en gård et par kilometer udenfor Skurup, på vejen mod Rydsgård?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2013 Jeg har tænkt mig at futte forbi Morten en af dagene og få et tilbud' date=' men kan det passe at hans værksted ligger på en gård et par kilometer udenfor Skurup, på vejen mod Rydsgård??[/quote']Jeps. Fint lille værksted med plads til to biler, lift, dækmontering/afbalancering og det hele. (...og en kælepotte af en Shih-Tzu) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2013 By the way...ring og aftal tid med ham først. Ellers risikerer du at køre forgæves. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites