Jump to content
MichelSmith

Reg. afgift i sverige?

Recommended Posts

Well' date=' jeg kan nu ikke hive mere end 12-13 km/l ud af vores VAG 1.4 TSI (122 hk -udgaven) ved pendling til og fra jobbet (Staffanstorp<->Frederiksberg).[/quote'] Tankevækkende, at de ikke går længere på literen... Jeg ligger på 9,5-10 km/L med min BMW 3.0i 258 hk række-6'er inkl. gammeldags automatkasse med momentomformer på turen fra Husie<->Østerbro... Det skal da vist være andet end bare benzinbesparelsen der skal være argument for at skfite den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tankevækkende' date=' at de ikke går længere på literen... Jeg ligger på 9,5-10 km/L med min BMW 3.0i 258 hk række-6'er inkl. gammeldags automatkasse med momentomformer på turen fra Husie<->Østerbro... Det skal da vist være andet end bare benzinbesparelsen der skal være argument for at skfite den :)[/quote'] Konen hiver knapt 14-15 km/l ud af den, når hun pendler, og det vil de fleste "normale" :) sikkert kunne opnå. Men nej, det er stadig ikke det helt vilde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...beregne hvor meget skal jeg give i afgift når jeg skal have min SE bil på danske plader
Det er meget enkelt - man finder en tilsvarende bil hos en dansk bilforhandler og beregner 62% af forhandlerens udsalgspris. Resultatet vil svare til den afgift, du skal lægge på bordet for at indregistrere bilen på DK-plader...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad siger I...... 1) Betaler det sig at tage en svensk bil til DK + betale afgift eller sælge sin svenske bil her og købe en anden dk-Bil i DK? 2) Kan man vurdere sin svensk bil i DK (hvor meget skal man betale i afgift) og hvis afgift er mere end man har regnet med..ikke betale afgift, køre bil tilbage til SE og sælge der?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites