larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2010 Well' date=' jeg kan nu ikke hive mere end 12-13 km/l ud af vores VAG 1.4 TSI (122 hk -udgaven) ved pendling til og fra jobbet (Staffanstorp<->Frederiksberg).[/quote'] Tankevækkende, at de ikke går længere på literen... Jeg ligger på 9,5-10 km/L med min BMW 3.0i 258 hk række-6'er inkl. gammeldags automatkasse med momentomformer på turen fra Husie<->Østerbro... Det skal da vist være andet end bare benzinbesparelsen der skal være argument for at skfite den :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2010 Tankevækkende' date=' at de ikke går længere på literen... Jeg ligger på 9,5-10 km/L med min BMW 3.0i 258 hk række-6'er inkl. gammeldags automatkasse med momentomformer på turen fra Husie<->Østerbro... Det skal da vist være andet end bare benzinbesparelsen der skal være argument for at skfite den :)[/quote'] Konen hiver knapt 14-15 km/l ud af den, når hun pendler, og det vil de fleste "normale" :) sikkert kunne opnå. Men nej, det er stadig ikke det helt vilde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2010 Det kunne tænkes at når du indregger bilen, at du skal påvise at du har betalt momsen i et eller andet land Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2010 jamen hvordan gøre man lige det et det slutseddel man skal bevise det eller et dokument fra tyskland? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2010 Jeg mangler en link (skat.dk?) hvor jeg kan beregne hvor meget skal jeg give i afgift når jeg skal have min SE bil på danske plader. SE bil koster ca.50.000 dkk * 1.80 = 90.000 dkk.i afgift? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2010 ...beregne hvor meget skal jeg give i afgift når jeg skal have min SE bil på danske plader Det er meget enkelt - man finder en tilsvarende bil hos en dansk bilforhandler og beregner 62% af forhandlerens udsalgspris. Resultatet vil svare til den afgift, du skal lægge på bordet for at indregistrere bilen på DK-plader... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2010 Man kan også få et bud på afgiften her... http://www.bilpriser.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2010 nogen der ved hvordan sverige kan se om den bil man importer er med eller uden tysk moms? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2010 nogen der ved hvordan sverige kan se om den bil man importer er med eller uden tysk moms?Det står vel på de papirer der følger med bilen!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2010 Du skal fremvise salgsfaktura fra stedet hvor den er købt, ligesom de kan finde på at kontakte stedet for at kontrollere det... Tal med Andres AutoPerformance herindefra, han kender reglerne til bunds... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2010 Hvad siger I...... 1) Betaler det sig at tage en svensk bil til DK + betale afgift eller sælge sin svenske bil her og købe en anden dk-Bil i DK? 2) Kan man vurdere sin svensk bil i DK (hvor meget skal man betale i afgift) og hvis afgift er mere end man har regnet med..ikke betale afgift, køre bil tilbage til SE og sælge der? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2010 1 kommer an på 2 2 skat gør det for et gebyr, det hele står på deres hjemmeside Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2010 ..det hele står på deres hjemmeside Har du link på skat.dk? hvor man beregner afgift. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2010 Har du link på skat.dk? hvor man beregner afgift.Æhh...tre klik (uden at vide hvor det var) gav http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1817288 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites