Jump to content
Gio

"Skal vi ikke lege lidt med pakkerne igen!?"

Recommended Posts

Lettere frustreret over at vente på en pakke fra USA, afsendt d. 21 januar. Track & Trace fungerer...jojo - ganske fint. Men jeg undrer mig lidt over hvad de egentlig laver med folks pakker sådan et sted: 3 feb kl 08:28 Eslöv, Ankomst till distributionsterminal 3 feb kl 01:31 Malmö, Sorterad 3 feb kl 01:31 Malmö, Sorterad 2 feb kl 10:50 Malmö, Sorterad 2 feb kl 10:50 Malmö, Sorterad 2 feb kl 10:48 UPK Malmö, Posten har tagit emot försändelsen 28 jan kl 10:16 Malmö, Sorterad 28 jan kl 10:15 UPK Malmö, Under tullbehandling Kom nu bare med min pakke, please...og lad være med at lege med den! :o:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

*arrrgh* Jeg har lige snakket med posten, da jeg stod og skovlede sne - "du slippar post idag!"...og så drønede han videre i sin gule post-racer. Og nu kommer der så en update på T&T via USPS: Attempted Delivery SWEDEN 02/03/10 9:44am Abroad De er nogle røvere, er de! :sick: Ja - er nød til at få luft! (og desværre understrege systemets frustrerende mangler) Gad vide om jeg kan afhente pakken uden avi? Den må jo ligge på mit lokale postutlämningsställe, når nu de mener de ikke har kunnet aflevere den. (ja - det er jo nok p.g.a. snevejret, og systemet er ikke gearet til at skrive sandheden...men...*skumle*)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg föler med dig Gio! Det tog 2 dage for min USA pakke at nå vores breddegrader og 11 dage for postDK at distribuere den.. :rolleye: Jeg tror de har noget forfärdeligt griseföj igang med de pakker, noget man normalt gör på dertil indrettede klubber fyldt af ligeså griseföj orienterede mennesker.. :sick: Og det der "Attempted Delivery SWEDEN 02/03/10 9:44am Abroad" kan du ikke regne med overhovedet, der gik 3 dage fra det samme stod på min T&T til at pakken rent faktisk var på det lokale posthus.. :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg föler med dig Gio! Det tog 2 dage for min USA pakke at nå vores breddegrader og 11 dage for postDK at distribuere den.. Og det der "Attempted Delivery SWEDEN 02/03/10 9:44am Abroad" kan du ikke regne med overhovedet, der gik 3 dage fra det samme stod på min T&T til at pakken rent faktisk var på det lokale posthus.. :eek:
Det skal åbenbart ikke være nemt. Og jeg er endda pææænt fleksibel & large, når jeg tager vejret med i min betragtning. Men come oooon. Vi skriver 2010! *suk* Jaja..jeg ved det :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det har jeg gjort engang. Du har jo pakkens nummer fra track & trace' date=' og du kan også vise, hvem du er (formoder jeg ;)[/quote']Jeg var på mit postutlämningsställe for en time siden. Tilsyneladende er pakken nu i Eslöv (igen) :rolleye: Jeg ser om den (eller en avi) dukker op i morgen. Ellers tager jeg et smut derop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg var på mit postutlämningsställe for en time siden. Tilsyneladende er pakken nu i Eslöv :rolleye:
Jeg havde checket inden og set, at den lå på det lokale utlämningsställe. Men avien kom frem to dage efter pakken :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites