Chun 10 Anmeld indhold Skrevet February 2, 2010 Sidder og overvejer hvor mange som vil arbejde hjemme? og hvor mange som vover at kører til arb imorgen?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Dét ser vi på i morgen tidlig.... :) Lige nu er jeg bare glad for at være taget tidligt hjem!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Sker der noget farligt ude på broen imorgen da??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Jeg har ikke engang overvejet ikke at køre på arbejde i morgen. De rydder jo de store veje så det er alle tumperne der er problemet, ikke vejene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 ... og så lige alle de små uryddede veje der skal pløjes igennem med Volvo'en før man når til de store... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Jeg har ikke engang overvejet ikke at køre på arbejde i morgen. Samme her. Har aldrig forstået det der med at lade sig slå ud af lidt sne. Skylder egentligt mig selv at købe snekæder, alternativt nogle af de dersens fancy "snesokker". Selv i dag var der 2-3 stykker på jobbet, som havde valgt at arbejde hjemme, udelukkende fordi de i går havde hørt, at der ville komme sne i dag. Det var sgu et 100% non-issue at køre hjem her til eftermiddag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Det var sgu et 100% non-issue at køre hjem her til eftermiddag.Nu er "eftermiddag" jo både kl. 14 og kl. 16.30 - hvor vejret var to vidt forskellige ting idag. Og bor man desuden i Malmö og omegn, ja så var det nok piece of cake idag for de dygtige danskere bag rattet. Hvis man bor på landet, som vi er nogen der gør, så er de mængder sne der falder i før omtalte område til af dø af grin af, ift herude. Fra kl. ca. 16.30 og to timer frem idag, var der 6 biler der kørte i grøften på den 50 km/t vej vi bor ved, alle 6 biler røg af inden for 200 meter fra vores hus. Faktisk var det kun 5 biler, for den 6. var den store gummiged med firehjulskrads og kæder på der prøvede at holde vejene fri for sne. Det tog en anden gummiged 40-45 min at få den uheldige gummiged op af grøften igen. Så jo, når der er marker på begge sider af vejen, og marker, grøft og vej går ud i et, så er det ikke lige som når man bor i byen. Herude fyger det pænt vildt, ud over det der drysser ned oppefra ;) God underholdningsværdi idag fra soveværelsesvinduet I øvrigt enig med at selvfølgelig tager man på arbejde i morgen, hvis man skal :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Nu er "eftermiddag" jo både kl. 14 og kl. 16.30 - hvor vejret var to vidt forskellige ting idag. Vi ankom i Staffanstorp lidt før kl. 17.00. No biggie, omend landevejen mellem Arlöv og Staffanstorp var særdeles snefyldt og krævede en fart på under 50 km/t. Konen kørte. Men det skulle da glæde mig overordentligt meget, om alle andre blev hjemme eller tog bussen i morgen pga. sneen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Og hvor mange af dem var så danskere..... :D Svenskerne kører bare generelt dårligt bil.....Endog meget dårligt. Fra kl. ca. 16.30 og to timer frem idag' date=' var der 6 biler der kørte i grøften på den 50 km/t vej vi bor ved, alle 6 biler røg af inden for 200 meter fra vores hus. Faktisk var det kun 5 biler, for den 6. var den store gummiged med firehjulskrads og kæder på der prøvede at holde vejene fri for sne. Det tog en anden gummiged 40-45 min at få den uheldige gummiged op af grøften igen.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Ser sgu rimeligt skidt ud oppe ved Bara...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Vi ankom i Staffanstorp lidt før kl. 17.00. No biggie' date=' omend landevejen mellem Arlöv og Staffanstorp var særdeles snefyldt og krævede en fart på under 50 km/t. Konen kørte.[/quote']Jeg var nu glad for at køre med i Jönssons kolonnekørsel hjem idag. Kørte fra Lund 17:20 på E20 og derefter E65. Vejene var da fine nok de fleste steder (=man kunne se asfalten i de 2 bildækspor), men det var da heller ikke underlaget som var det største problem, men snefygningen! FUCK det var til tider ubehageligt ikke at kunne se noget som helst! Og var da også glad for lastbilen lidt længere fremme, som gav en god idé om hvor vejen var, men nej E20 var da ikke så slem, men jeg synes da godt nok det er sjovere at kunne se hvor man kører:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Hvorfor kører du den vej Sanne??? Er 108 ikke nemmere?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Ser sgu rimeligt skidt ud oppe ved Bara...Du ska lige huske at skrive at du har billederne fra Sydsvenskan;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Hvorfor kører du den vej Sanne??? Er 108 ikke nemmere??Nej 108 er SKOD! med al den trafik og masser af lastbiler! og latterlige bilister der kører søndagskørsel og det er møjsvært at overhale og... Plejer at køre 102 til veberød og 16 via Dalby, men det turde jeg ikke hjem i dag:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Svenskere Jeg syntes jo at Svenskere kører MEGET dårligere end Danskere. Til enhver tid:fight:Og hvor mange af dem var så danskere..... :D Svenskerne kører bare generelt dårligt bil.....Endog meget dårligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Den er nok også pænt slem pt..... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Fyldevejen :laugh:Allerede ved 13 tiden var jeres vej frygtelig hørte. Men den vej er ganske frygtelig uanset vejret. Men jeg kan lige se bilerne kører af vejen, det må have lignet en dårlig filmNu er "eftermiddag" jo både kl. 14 og kl. 16.30 - hvor vejret var to vidt forskellige ting idag. Og bor man desuden i Malmö og omegn, ja så var det nok piece of cake idag for de dygtige danskere bag rattet. Hvis man bor på landet, som vi er nogen der gør, så er de mængder sne der falder i før omtalte område til af dø af grin af, ift herude. Fra kl. ca. 16.30 og to timer frem idag, var der 6 biler der kørte i grøften på den 50 km/t vej vi bor ved, alle 6 biler røg af inden for 200 meter fra vores hus. Faktisk var det kun 5 biler, for den 6. var den store gummiged med firehjulskrads og kæder på der prøvede at holde vejene fri for sne. Det tog en anden gummiged 40-45 min at få den uheldige gummiged op af grøften igen. Så jo, når der er marker på begge sider af vejen, og marker, grøft og vej går ud i et, så er det ikke lige som når man bor i byen. Herude fyger det pænt vildt, ud over det der drysser ned oppefra ;) God underholdningsværdi idag fra soveværelsesvinduet I øvrigt enig med at selvfølgelig tager man på arbejde i morgen, hvis man skal :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Toft, skönt att höra att det finns fler som begriper att det är skillnad på stadsgator och landsortsvägar. Vi har 500 meter markväg (typ 2 hjulspår) hem till oss från närmsta asfalterade väg, och snö och blåst gör den helt omöjlig att komma fram på. Det är bara att vänta tills grannen har plogat med traktorn. Post och renovation kommer heller inte fram. Vi stannade hemma idag, och imorron också. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Jeg er lige kørt fra København og til Malmø og der var fint og ryddet de fleste steder. Et par veje hvor der lå ren is på, men motorvejen, broen og de største indfaldsveje var fine at køre på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Sad så 4 timer i Arlanda og ventede på at kunne flyve retur til KBH - er først lige kommet hjem nu for 40 min siden ca. :( Tager så meget en hjemmearbejdsdag i morgen, i ren protest - og så er det umuligt at parkerer når tumperne fra landet har skovlet alt sneen ind på P-pladserne i KBH :( Med mindre man har god frihøjde og/eller en gammel spand man er ligeglad med :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 ankommet til Holte for en halv time siden. Så længe man kan holde sig på de store veje er der ingen problemer overhovedet (selv i en minibil) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mammut 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Ingen problemer Fra Klagshamn til Herlev på 50 minutter. Ingen problemer. /Mammut Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Som der er skrevet tidligere i tråden, er det jo ikke de store veje der gør 'knas'. Her hvor jeg bor, er der eksempelvis godt 4 km. op til den nærmeste store vej. Området jeg bor i, er ikke snerydtet eller gruset, hvilket gør det temmelig - hmmm - spændende at prøve kræfter med. Jeg har valgt, at ta' en fridag idag, og vil glæde mig til, at jönsson ligaen kommer og rydter sne, og dumper det i min indkørsel The joys of being a houseowner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Heller ingen problemer her på de store veje. Dog var det lidt mere udfordrende at køre på vejen mellem Vellinge og Tygelsjö, hvor der lå lidt driver ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Du var ikke en af dem der sad fast og var kørt i grøften kan jeg så konkludere....:D Damn der var gang i den omkring kl 6..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites