Crunsch 10 Anmeld indhold Skrevet February 2, 2010 Hejsa, Er der nogle der kan foreslå nogle gode golfbaner i Malmø og omegn? Jeg bor i Malmø, så det er med henblik på at melde mig ind i klubben og evt modtage noget undervisning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Der er rigtig mange klubber omkring malmø. Vil skyde på at man kan nå 50 klubber på ca. 30 min i bil. Jeg var i samme situation da jeg flyttede over, og jeg spillede 4-5 klubber omkring malmø, og checkede klubhus, træningsfaciliteter, og naturligvis banens stand og også pris på medlemsskab. Derudover vurderede jeg banerne ud fra nærhed (gad ikke køre 30 min, når jeg kunne nøjes med 2)... Så efter at have spillet Kvarnby, Sofiedal, Rönnebäcks, Malmö Burlöv og muligvis et par stykker mere, så faldt valget på Malmø GK. Synes klubben var den der leverede langt det bedste for pengene, og bedst af alt, så har de 27 huller, så der skal aldrig bookes tid hvis man bare skal spille 9 huller. Se mere her: www.malmogk.se Sig endelig til hvis du vil høre mere - jeg har en ekstra spilleret til klubben til salg, da kæresten alligevel ikke gad spille... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Nu ved jeg ikke hvor langt væk det må være? Spiller selv og bor i Barsebäck - det er jo et verdensklasseanlæg, kan klart anbefales. Koster vist lige knapt 8600 i indskud og 8600 om året. Da jeg boede i Malmö var jeg også medlem her, det tager knapt 20min. fra Värnhem. Den nye bane i Bara kender jeg ikke, men er i hvert fald meget åben og blæsende. Og Bokskogen ligger jo fantastisk, men døjer vist ofte med fugtige greens i foråret så sæsonen kommer sent igang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Kan kun være enig i at både Barsebäck og Bokskogen er fantastiske. Dog er prisen også lidt højere end de andre baner. Yderligere er den nye PGA bane sikkert verdensklasse, men mener nu også at have hørt at den koster ca. 200000 i indskud... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hr.w 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2010 Nu er jeg selv ganske grøn og ny i spillet - gennemførte nybegynderkurset sidste år, og er godt igang med at få mig et officielt handicap. Selv bor jeg i Lund, og mit valg faldt på EslövGK, som jeg jo altså (indtil jeg begynder og komme rundt) synes er vældigt fint. Kunne vi ikke starte en tråd og vores oplevelser på forskellige baner - det kunne jo være både lokalt i Skåne, i Danmark, og i den store verden ? Jeg er såmænd bare nysgerrig, og glad for at spille - indtil videre ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites